Ik heb al een tijdje een casemod maar nu heeft een vriend van mij op Drome 9 eindelijk wat pics van mijn kast gemaakt.

De vlam heb ik met een decoupeerzaag van voor de oorlog er uit gezaagd, de randjes zijn met een heel fijn vijltje en fijn schuurpapier bijgewerkt, dit zorgt er voor dat de randjes lekker glad aanvoelen.
De kast heb ik gespoten in een autogarage met profecionele
spuit spullen, de verf is de originele verf van een Porshe.
De voorkant heb ik voorzien van een intake, dit is gewoon een stuk pvc buis dat je kant en klaar bij een "doe het zelf zaak" kan halen. Verder is nog een hdd led meter te zien en een baybus die nog niet af is.
Boven in me kast zit nog een extra outtake (80mm).
In de kast zie je 2 ccfl lampen, rood en blauw is een erug mooie combinatie vind ik zelf.
Voor de overige specificaties zie me sig.
I hope you all like it
PS thanks to DeVoTioN for the nice pics !!
De vlam heb ik met een decoupeerzaag van voor de oorlog er uit gezaagd, de randjes zijn met een heel fijn vijltje en fijn schuurpapier bijgewerkt, dit zorgt er voor dat de randjes lekker glad aanvoelen.
De kast heb ik gespoten in een autogarage met profecionele
spuit spullen, de verf is de originele verf van een Porshe.
De voorkant heb ik voorzien van een intake, dit is gewoon een stuk pvc buis dat je kant en klaar bij een "doe het zelf zaak" kan halen. Verder is nog een hdd led meter te zien en een baybus die nog niet af is.
Boven in me kast zit nog een extra outtake (80mm).
In de kast zie je 2 ccfl lampen, rood en blauw is een erug mooie combinatie vind ik zelf.
Voor de overige specificaties zie me sig.
I hope you all like it
PS thanks to DeVoTioN for the nice pics !!