Hoi.
Sinds gister lijkt het net of mijn TNT 2 is overleden.
Elke OS (winme,win2k,winxp) vertikt het om de drivers van nvidia (die ik heb gedownload van nvidia.com) te pakken.
Dit krijg ik te zien : www.damenace.nl/shit.jpg
alleen winxp werkt met de standaard drivers nog met 256 32 bit kleuren, maar nu heb ik dan geen opengl meer
In windows me en win2k kan ik alleen nog 16 kleuren krijgen met de drivers, maar gebruik ik de standaard dan is 256 kleuren ook mogelijk, maar na 5min begint me scherm heel raar te doen zie op: www.damenace.nl/raar.jpg en loopt dan na 30sec vast.
Ik weet hier echt geen raad mee, dit zijn mijn specs:
msi k7t turbo
amd athlon 1400mhz (niks overgeklokt)
laatste bios versie (3.30)
512Sdram
TNT 2 32MB
Voorheen (afgelopen 4 maanden) heeft ie uitstekend gewerkt.
Ik zou denken aan een bios update, maar aangezien ik geen vga pci kaartje heb en ik krijg de error met nvflash: no supported epprom found ofzoiets wil dat niet
Graag zou ik hulp willen
met een studerende pc freak die geen inkomen heeft
Alvast bedankt
Dennis
Sinds gister lijkt het net of mijn TNT 2 is overleden.
Elke OS (winme,win2k,winxp) vertikt het om de drivers van nvidia (die ik heb gedownload van nvidia.com) te pakken.
Dit krijg ik te zien : www.damenace.nl/shit.jpg
alleen winxp werkt met de standaard drivers nog met 256 32 bit kleuren, maar nu heb ik dan geen opengl meer
In windows me en win2k kan ik alleen nog 16 kleuren krijgen met de drivers, maar gebruik ik de standaard dan is 256 kleuren ook mogelijk, maar na 5min begint me scherm heel raar te doen zie op: www.damenace.nl/raar.jpg en loopt dan na 30sec vast.
Ik weet hier echt geen raad mee, dit zijn mijn specs:
msi k7t turbo
amd athlon 1400mhz (niks overgeklokt)
laatste bios versie (3.30)
512Sdram
TNT 2 32MB
Voorheen (afgelopen 4 maanden) heeft ie uitstekend gewerkt.
Ik zou denken aan een bios update, maar aangezien ik geen vga pci kaartje heb en ik krijg de error met nvflash: no supported epprom found ofzoiets wil dat niet
Graag zou ik hulp willen
met een studerende pc freak die geen inkomen heeft
Alvast bedankt
Dennis