Audigy problemen bevestigd door Creative

Pagina: 1
Acties:

• khelark
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11-2022

Verwijderd

Het lijkt erop dat Creative van het rechte spoor raakt.
Eerst die Live!5.1 die over de hele wereld voor ergernissen heeft gezorgt (waar Creative overigens NIETS aan gaat doen).
En nu gaan ze om een paarhonderd klachten naar een oplossing zoeken :?

Verwijderd

moet je es fijn BPM onder win2k opstarten, meteen spontane restart, ben er vrijwel zeker van dat het de audigy is, met andere kaart nerges last van nl..

• Rcire
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-01-2025
Op dinsdag 05 februari 2002 11:51 schreef Braadkip het volgende:
... Eerst die Live!5.1 die over de hele wereld voor ergernissen heeft gezorgt (waar Creative overigens NIETS aan gaat doen)....
Wat voor problemen met de Live!5.1 zijn dat dan :?
Ik draai al meer dan een jaar W2K Pro met een Live!5.1.
waarvan zeker de laatste 9 maanden zonder enig probleem gerelateerd aan de Live!5.1.
Ook (Digital) surround werkt (ook voor SP2 W2K) bij het kijken van DVD's of het spelen van spelletjes!

Verwijderd

8-) Hé khelark,

Lekker aan het werk? Morgen weer hé :r
Veel sterkte met je geluidskaart en als je weet wie dit is, dan mag je met de helpdesk bellen :+

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:18
Elk product heeft zo wel z'n eigen bugs/tekortkomingen. Terratec is ook niet geheel foutloos en ook philips zal zo z'n eigen nukken hebben. Ik draai zelf al een jaar of 3 met een van de eerste Live kaarten en ben er nog steeds stik tevreden over. Ook de zogenaamde bugs die de LIVE 5.1 zou hebben ben ik nog maar amper tegengekomen.....

Verwijderd

Voorbeeldje van Google:

Zoekterm: SB128 bug
resultaat: 549

Zoekterm: Philips acoustic edge bug
resultaat: 549

Zoekterm: Terratec 1024 bug
resultaat: 446

Zoekterm: Audigy 5.1 bug
resultaat: 870

Zoekterm: SBLive 5.1 bug
resultaat: 4400

Zegt natuurlijk lang niet alles, maar wel iets.

Helaas liep ik de Live!5.1 mis want ik heb een VIA SouthBridge 686b en ik kan je verzekeren: dat wordt echt niks.

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 12:09
Als ik geen hardware en software-conflicten wil hebben, welke geluidskaart is dan een goeie keuze voor mij?
Ik heb de volgende belangrijkste onderdelen:

* Moederbord: MSI K7T 266 PRO RAID
* Processor: AMD 1,4GHZ
* Videokaart: Matrox G450
* Netwerkaart: 3COM (3C900B TPO)
* GeneLink USB
* Enz..............

Graag raad voor aankoop.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:18
Geweldig, dus ik moet op google af gaan of iets goed is of niet? Laat maar, ik vertrouw liever op m'n eigen ervaring dat het allemaal best meevalt met de bugs van de SB LIVE/AUDIGY. Een verklaring voor het grote aantal hits op juist die kaart is dat er ook zo ontiegelijk veel van in omloop zijn, logisch dat er altijd een percentage is wat ergens problemen mee heeft....

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 20:12 schreef dominator het volgende:
Geweldig, dus ik moet op google af gaan of iets goed is of niet? Laat maar, ik vertrouw liever op m'n eigen ervaring dat het allemaal best meevalt met de bugs van de SB LIVE/AUDIGY. Een verklaring voor het grote aantal hits op juist die kaart is dat er ook zo ontiegelijk veel van in omloop zijn, logisch dat er altijd een percentage is wat ergens problemen mee heeft....
Ik zei ook: "natuurlijk LANG niet alles"
En jij noemt precies de dingen op die daar onder vallen.

En toch zegt het iets over bugs . . ook :)
Pagina: 1