Toon posts:

[ASP] Een agenda maken *

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik moet een agenda maken waarbij die zeg maar bovenaan de pagina een week nummer laat zien zodat je door kan klikken naar elke week in het jaar. Maar van elke week die je aanklik moet die de dagen van de week laten zien en alle onderwerpen die bij die dag horen.

Als iemand iets weet hoor ik het graag.

thnx

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Waar kom je concreet niet uit? Ik zie nergens iets staan wat concreet niet lukt, behalve het gehele probleem ;) .

Omschrijf even iets exacter wat je al hebt en waar je niet uitkomt, anders lijkt dit erg veel op script-request.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wat zijn je eigen pogingen tot dusver om zelf iets te zoeken dan wel te bouwen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk inderdaad dat het een request is maar ik zag geen andere topic waar ik deze vraag bij kon douwen.

Maar wat ik iniedergeval al heb is dat hij wel de onderwerpen laat zien die bij de dagen horen. Alleen moet het nu geordend worden in weken dus dat je het per week kan bekijken.

Maar het is inderdaad een script-request.

bedankt

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Sorry, script requests zijn niet toegelaten.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
wessel19: Maar wat ik iniedergeval al heb is dat hij wel de onderwerpen laat zien die bij de dagen horen. Alleen moet het nu geordend worden in weken dus dat je het per week kan bekijken.
Je kunt toch bij een gegeven week nummer kijken welke dagen er in die week zitten? Daarna kan je de onderwerpen van die dagen uit de database halen :) .

[knip]
:X

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.