Wanneer ik via IE 5 wat download kan ik nooit meer als 4 downloads tegelijk starten. Iemand enig idee of je dit in kunt stellen of zo? Ik weet het, je kan ook Download Accelerator, Getright of Godzilla gebruiken, maar dit werkt voor geen meter bij Homestead en veel andere sites. Iemand???
Verwijderd
Ik kan helaas maar 2 downloads te gelijk, met IE 5.5 (zit bij Windows ME). Dat zuigt best wel als je ff wat warez bent aan het downloaden!!
Maar ja, je moet er toch mee leven
Of weet iemand een oplossing
????
Maar ja, je moet er toch mee leven
Of weet iemand een oplossing
Verwijderd
FOEI!wel als je ff wat warez bent aan het downloaden!!
GetRight nemen. Die standaard in IE zit heeft ook geen resume.
Verwijderd
Jullie verkopen Bullshit want ik down geregeld met IE5 10 dingen tegelijk!
Alleen van zoiets als I-drive kun je er maar 2 tegelijk dioen en da's door I-drive bepaald en niet je browser.
In Netscape kun je het instellen, en zelfs dan kun je er overheen.
In IE5 moet je maar eens rondneuzen, maar ik heb dus wel eens van Juston 15 dingen tegelijk gedaan toen het nog snel ging ..
Alleen van zoiets als I-drive kun je er maar 2 tegelijk dioen en da's door I-drive bepaald en niet je browser.
In Netscape kun je het instellen, en zelfs dan kun je er overheen.
In IE5 moet je maar eens rondneuzen, maar ik heb dus wel eens van Juston 15 dingen tegelijk gedaan toen het nog snel ging ..
laatst heb ik in totaal 72 files tegelijk aan gehad, jammer genog werd dat iets teveel voor mijn pc'tje. Het kan dus wel
HlpDsk wrote:
Ahumm, wat is dit nu weer voor een k#t reply. Als je geen zin hebt om een normaal antwoord te geven, doe het dan niet!!! Ik stel toch een normale vraag en zoals je kan zien zijn er meer mensen die ditzelfde probleem hebben. Dus oprotten met dat gelul. Je doet je naam in ieder geval geen eer aan.Jullie verkopen Bullshit want ik down geregeld met IE5 10 dingen tegelijk!
Pagina: 1