Hoe lang moet je je laptop opladen de eerste keer dat je ermee gaat werken? Ik krijg er morgen ene dus. Wat is het beste voor de batterij of maakt dat niet meer zoveel uit met die modernere laptops.
staat wel in de beschrijfing van het apparaat
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Verwijderd
Gewoon tot dat de batery vol is.
Groetjes,
P.s. Ik heb meerdere Laptops gebouwd en geinstalld En verkocht.
Groetjes,
P.s. Ik heb meerdere Laptops gebouwd en geinstalld En verkocht.
zit hier te wachten op laptop
straks heb ik em misschien al, maar denk eerder pas morgen
Wat voor batterij zit erin?
Nickel Metaal hydride of Lithion Ion?
(typos voorbehouden
)
Nickel Metaal hydride of Lithion Ion?
(typos voorbehouden
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Maak de laadtijd vooral niet korter dan in het boekje beschreven staat. Als je bij een NiCD- accu (nikkel- cadmium) te kort laad, dan wordt de accu bij de volgende keer niet verder opgeladen dan het voltage dat hij de eerste keer had. Deze 'geheugenfunctie' heb je niet met NiMH (nikkel-metaalhydride) en Li-ion (lithium- ion) batterijen.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Alleen niet bij Li-ion!Op dinsdag 05 februari 2002 10:14 schreef Japie_17 het volgende:
heb je niet met NiMH (nikkel-metaalhydride) en Li-ion (lithium- ion) batterijen.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
Ook niet bij NiMHOp dinsdag 05 februari 2002 10:17 schreef Xtremelead het volgende:
[..]
Alleen niet bij Li-ion!
Is al zo vaak langs gekomen...
NiMH heeft wel degelijk een geheugen effect, alleen veel minder dan Nicad, in de praktijk heb je er geen last van, maar na heel veel kort ontladen en weer opladen kan je er last van krijgen.Op dinsdag 05 februari 2002 11:09 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
Ook niet bij NiMH
Is al zo vaak langs gekomen...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Pagina: 1