Ik heb laatst eens naar de klantenservice van BEN gebeld om eens te proberen om een nieuwe telefoon te kunnen krijgen, aangezien mijn 3210 een beetje adje is, maar ik mijn abbonnementsvorm wel voordelig vind.
Eerst vroeg ik of ze me door wilde verbonden met de klantenservice en vervolgens stak ik een verhaal af en hierin gaf ik nog even goed aan dat ik uiterst tevreden bent met Ben en dat ik absoluut geen zin heb om in die wirwar van huidige aanbieder een nieuw abonnement af te moeten sluiten om zo aan een nieuw toestel te komen.
Vervolgens kreeg ik een aanbieding om mijn huidige contract te verlengen met 24 maanden. Per post kreeg ik hier hier bericht over. Dit is voor mij best aantrekkelijk aangezien ik, als ik niets doe, dit abonnement zeker nog 24 maanden heb, so who cares, en mijn abbonementsvorm best voordelig is. (Ben Vaak 180 min f45,- pm, zo goedkoop krijg je ze tegenwoordig niet meer)
Nou als klap op de vuurpijl kan ik keizen uit de volgende toestellen.
· Gratis Nokia 3330
· Gratis Siemens C45
· Grats Nokia 8210
· Nokia 6210 voor eur 39,- (f85,95)
· Nokia 8310 voor eur 135,- (f297,50):)
· Nokia 8850 voor eur 199,- (438,54)
· 9 maanden gratis belbundel
Wat vinden jullie, is dit idd een te gekke aanbieding of zit er ergens een addertje onder?
Mazzel
Royalpieter
Eerst vroeg ik of ze me door wilde verbonden met de klantenservice en vervolgens stak ik een verhaal af en hierin gaf ik nog even goed aan dat ik uiterst tevreden bent met Ben en dat ik absoluut geen zin heb om in die wirwar van huidige aanbieder een nieuw abonnement af te moeten sluiten om zo aan een nieuw toestel te komen.
Vervolgens kreeg ik een aanbieding om mijn huidige contract te verlengen met 24 maanden. Per post kreeg ik hier hier bericht over. Dit is voor mij best aantrekkelijk aangezien ik, als ik niets doe, dit abonnement zeker nog 24 maanden heb, so who cares, en mijn abbonementsvorm best voordelig is. (Ben Vaak 180 min f45,- pm, zo goedkoop krijg je ze tegenwoordig niet meer)
Nou als klap op de vuurpijl kan ik keizen uit de volgende toestellen.
· Gratis Nokia 3330
· Gratis Siemens C45
· Grats Nokia 8210
· Nokia 6210 voor eur 39,- (f85,95)
· Nokia 8310 voor eur 135,- (f297,50):)
· Nokia 8850 voor eur 199,- (438,54)
· 9 maanden gratis belbundel
Wat vinden jullie, is dit idd een te gekke aanbieding of zit er ergens een addertje onder?
Mazzel
Royalpieter
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall