Ben contractverlenging met nieuwe telefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 02:09
Ik heb laatst eens naar de klantenservice van BEN gebeld om eens te proberen om een nieuwe telefoon te kunnen krijgen, aangezien mijn 3210 een beetje adje is, maar ik mijn abbonnementsvorm wel voordelig vind.
Eerst vroeg ik of ze me door wilde verbonden met de klantenservice en vervolgens stak ik een verhaal af en hierin gaf ik nog even goed aan dat ik uiterst tevreden bent met Ben en dat ik absoluut geen zin heb om in die wirwar van huidige aanbieder een nieuw abonnement af te moeten sluiten om zo aan een nieuw toestel te komen.
Vervolgens kreeg ik een aanbieding om mijn huidige contract te verlengen met 24 maanden. Per post kreeg ik hier hier bericht over. Dit is voor mij best aantrekkelijk aangezien ik, als ik niets doe, dit abonnement zeker nog 24 maanden heb, so who cares, en mijn abbonementsvorm best voordelig is. (Ben Vaak 180 min f45,- pm, zo goedkoop krijg je ze tegenwoordig niet meer)
Nou als klap op de vuurpijl kan ik keizen uit de volgende toestellen.
· Gratis Nokia 3330
· Gratis Siemens C45
· Grats Nokia 8210
· Nokia 6210 voor eur 39,- (f85,95)
· Nokia 8310 voor eur 135,- (f297,50):)
· Nokia 8850 voor eur 199,- (438,54)
· 9 maanden gratis belbundel

Wat vinden jullie, is dit idd een te gekke aanbieding of zit er ergens een addertje onder?

Mazzel
Royalpieter

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5721

Dit is bekend van Ben, ze doen sinds een tijdje aanbiedingen met nieuwe toestelletjes bij contractverlenging.
Op zich is het prima te vertrouwen, alleen ik zou zelf nooit voor de 24 maanden gaan. Ten eerste omdat ik over een jaar waarschijnlijk toch graag weer een nieuw toestel wil hebben en ten tweede omdat ik liever niet zolang gebonden zit aan dat contract. Een jaar is nog te overzien, maar over twee jaar zijn dalijk de verhoudingen in de telecombranche zo veranderd dat je iets veel leukers had kunnen doen na dat jaar en dan baal je flink.

Topictitel editted trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
Daar heb jij een puntje, maar ik heb het overwogen:
Mijn voordeel is naast in leuk nieuw toestel, tevens het verlengen van mijn huidige contractsvorm. 180 min voor f 45,- krijg je bij geen enkele provider, de trend is dat abbonnementen toch steeds duurder worden. Ik denk dat er over een jaar niet zo snel nog gunstigere abbonnementen op de markt zijn.
En wil je op een andere manier aan een leuk toetsel komen zoals de 8310 dan ben je bijna genoodzaakt om gelijk een abbo van 6 uur per maand af te sluiten, ik ben geen callcenter!
Toch bedankt voor je reactie.

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 12:27
Check wel of je een SIM-lock vrije krijgt...

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 17:33

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ik heb het ook gedaan in november. Helemaal geen problemen. Het toestel is uiteraard simlock-vrij.

Mijn tip: gewoon doen!

Je krijgt trouwens in het 2e jaar dubbele bonus-punten en in het derde jaar zelfs NOG MEER :)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 12:50
Ik heb het laatst ook gedaan. Gratis Nokia 8210 (zelfs 15 cent toe :)) door m'n Ben extra (180min, fl 45) met een jaar te verlengen. Gewoon simlock vrij. Super!

"Choose life"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

ik zou zeker niet voor 24 maanden gaan, tarieven kunnen in die tijd zoveel veranderen dat je uiteindelijk duurder uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Laatst online: 10-03 15:17
Okay ik zeg het ook nog even maar verleng nooit je abo met 2 jaar.... Okay je toestel wordt wel iets duurder maar toch is het beter..

Ik heb vorige week 6310 gekocht.. (libertel) en die wilde ook 2 jaar verlengen en volgens de winkel kon het niet anders.. Toen heb ik net zo lang staaan zeuren totdat ze libertel gingen bellen om te vragen ofdat het wel kon.

Dan kijken ze gewoon naar je belgedrag volgens mij want ze moesten alle gegevens hebben en op basis daarvan kan het wel of niet.. (aangezien ik heavy user ben kon het dus wel denk ik...)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In de meeste gevallen is twee jaar verlengen inderdaad af te raden. Het verschil in toestelkorting tussen een en twee jaar is meestal maar 50 euro, niet genoeg om een jaar extra abonnementskosten te kunnen compenseren. Want als je een jaar verlengt, kan je na dat jaar weer verlengen met korting.
Maar in dit geval komt er iets anders bij kijken, waardoor twee jaar verlengen weer iets lucratiever wordt. Als je ervan uit gaat dat de beltarieven alleen maar zullen stijgen de komende twee jaar, dan zit je met een abonnement onder de oude voorwaarden goed. Je belt dan in ieder geval die twee jaar tegen de zeer voordelige tarieven. Verhogen ze die toch, dan heb je het recht om op te zeggen in verband met een wijziging in de voorwaarden in jouw nadeel. Maar je hebt dan wel je toestelkorting op basis van twee jaar gehad.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
Mensen, bedankt, ik denk dat ik ervoor ga!
Zie ik over twee jaar wel weer wat dan weer kewl is

Pagina: 1