Verwijderd
Vreemd, als je multiple hebt als parameter komen de values als een list binnen, anders hoor je gewoon maar 1 value te krijgen.. 
Niet vergeten action="post" ipv get te doen
Heb een lijstje met maten: XL, L, S, MGordijnstok:
Vreemd, als je multiple hebt als parameter komen de values als een list binnen, anders hoor je gewoon maar 1 value te krijgen..
Als ik nu bijvoorbeeld L selecteer, en het form submit, krijg ik desondanks toch XL, L, S, M te zien in het mailtje wat mij word toegestuurd; dit i.p.v. L
Neuh, ik doe bij action="" meestal de naam van het script invullen,Gordijnstok:
en get of post bij method=""
Verwijderd
Op dinsdag 05 februari 2002 09:46 schreef willem169 het volgende:
Neuh, ik doe bij action="" meestal de naam van het script invullen,
en get of post bij method=""
Kun je is een stukje formcode posten? .. misschien dat je net iets niet goed hebt afgesloten? ..
Nou vooruit, een stukje dan ;):Gordijnstok:
Kun je is een stukje formcode posten? .. misschien dat je net iets niet goed hebt afgesloten? ..
Toch maar niet stiekum, hij staat hier
Verwijderd
Je hebt de syntax van options verkeerd gebruikt. Je doet
<option value="value">string</option>
ipv
<option value="">string
ipv
<option value="">string
Wil helaas niet uitmaken...Gordijnstok:
ipv
<option value="">string
Verwijderd
Wat vreemd.. en als je als method helemaal niets meegeeft, wat krijg je dan in je adressebalk als variabelen.?
Heb je de enctype="text/plain" gezet?
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
tuurlijkOp dinsdag 05 februari 2002 10:02 schreef Gordijnstok het volgende:
ipv
<option value="">string
leg 's uit wat er mis is met de eerste methode
* Annie denkt dat het echt vroeg is voor Gordijnstok
Today's subliminal thought is:
In de <form> tag neem ik aanJaaap het volgende:
Heb je de enctype="text/plain" gezet?
Man man man is dit nou een probleem wat nog nooit iemand heeft gehad? 't Zal toch niet.
Hier is een oplossing voor !
Verwijderd
Mja maar de oplossing slaapt nog net zoals ik mijn ogen nog openhoud met lucifersOp dinsdag 05 februari 2002 10:32 schreef willem169 het volgende:
[..]
In de <form> tag neem ik aan... Haalt niets uit.
Man man man is dit nou een probleem wat nog nooit iemand heeft gehad? 't Zal toch niet.
Er is hier zeker een oplossing voor. Mail me maar de output van die pagina (dus waarin alle PHP-code al is geparsed), met daarbij ook even het scriptje dat dit formulier behandelt (order.php) en dan fix ik het wel even voor jeOp dinsdag 05 februari 2002 10:32 schreef willem169 het volgende:
Tsk.. je moeder belde net, of ik wou zeggen dat je binnen moest komen. Je hebt je fruithapje nog niet op vandaag.Op dinsdag 05 februari 2002 15:26 schreef 2 het volgende:
Patsertje
* Pelle is een patser 
Ok, daar gaan we dan:
Je hebt een form met daarin een <select>, en die heet 'maat'. Maar in je order.php print je de waarde van een <input> die de naam 'size' heeft. Dat is niet dezelfde
En dus ging ik even kijken tussen je hidden inputs, en daar stond een hidden input met de naam size:
Oftewel, in order.php moet je
even vervangen door
Leuk he, dit soort lompe k#tfoutjes?
Ok, daar gaan we dan:
Je hebt een form met daarin een <select>, en die heet 'maat'. Maar in je order.php print je de waarde van een <input> die de naam 'size' heeft. Dat is niet dezelfde
En dus ging ik even kijken tussen je hidden inputs, en daar stond een hidden input met de naam size:
code:
1
| <input type="hidden" name="size" value="XS,S,M"> |
Oftewel, in order.php moet je
PHP:
1
2
3
| <? echo $size ?> |
even vervangen door
PHP:
1
2
3
| <? echo $maat ?> |
Leuk he, dit soort lompe k#tfoutjes?
...en held.Pelle:
* Pelle is een patser
Bèst zo
Hehe ja jouw moeder belde mij net ook, maar dat had niet zoveel met jou te maken.Op dinsdag 05 februari 2002 15:28 schreef Pelle het volgende:
Tsk.. je moeder belde net, of ik wou zeggen dat je binnen moest komen. Je hebt je fruithapje nog niet op vandaag.
Gelul.2:
Hehe ja jouw moeder belde mij net ook, maar dat had niet zoveel met jou te maken.
Ze belde mij ook net, en zei dat ze niet van vreemde mannen mag praten van m'n vader.
Pagina: 1