Melp, dit is een heel vaag probleem. Offline draaien we hier Apache webserver 1.3.14 i.c.m. PHP 4.0 en MySQL server. Als ik nu in een website een PHP laad, dan laat de browser in eerste instantie de pagina correct zien, maar als ik een wijziging in die PHP pagina heb aangebracht en ik wil deze refreshen, word het beeld in het desbetreffende beeld òf wit, òf ik krijg een 404, terwijl de pagina absoluut wel bestaat.
Slechts in sommige gevallen herlaad de pagina wel en zijn de wijzigingen te zien. Dit is heel erg sporadisch, en af en toe pas na een stuk of 31x refreshen. Dit prbleem doet zich ook alleen bij deze PHP pagina voor, bij de andere pagina's verloopt het vlekkeloos, terwijl er geen gekke dingen in deze pagina zitten. Alleen wat Flash filmpjes, en verder niets. Renamen naar .HTML en met externe PHP werken haalt ook niets uit.
Is dit een bug in m'n browser (IE6)
Word hier een beetje moe van eerlijk gezegd.
Slechts in sommige gevallen herlaad de pagina wel en zijn de wijzigingen te zien. Dit is heel erg sporadisch, en af en toe pas na een stuk of 31x refreshen. Dit prbleem doet zich ook alleen bij deze PHP pagina voor, bij de andere pagina's verloopt het vlekkeloos, terwijl er geen gekke dingen in deze pagina zitten. Alleen wat Flash filmpjes, en verder niets. Renamen naar .HTML en met externe PHP werken haalt ook niets uit.
Is dit een bug in m'n browser (IE6)
Word hier een beetje moe van eerlijk gezegd.