Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Zover ik weet gaan ze er over een tijdje wel weer komen, dus ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben. Ze komen vast wel weer iig 
Misschien dat iemand er meer van weet dan ik?
Misschien dat iemand er meer van weet dan ik?
Heb net mijn pc gemod en nu mis ik dat ene badge. Iemand eentje over
"Is your mother proud of you ?"
kwil ze ook wel hebben
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
* Kees moet ook nog een stapel hebben, anders kan ik de servers niet meer bestikkeren
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
* veldmuis heeft er nog 8 liggen 
maar nieuwe zou geen kwaad kunnen idd...miss een ID om ook GoT badges te maken
GoT en t.net hoort bij elkaar, maar staat toch weer vrij los van elkaar...dus miss iets om als er vraag naar is, es naar te kijken
maar nieuwe zou geen kwaad kunnen idd...miss een ID om ook GoT badges te maken
GoT en t.net hoort bij elkaar, maar staat toch weer vrij los van elkaar...dus miss iets om als er vraag naar is, es naar te kijken
Stuur er dan direct een paar naar mij opOp dinsdag 05 februari 2002 17:58 schreef Kees het volgende:
* Kees moet ook nog een stapel hebben, anders kan ik de servers niet meer bestikkeren
Doet AMD ook gratis, dus...
Te koop t.net casebadges per stuk € 5,-
Heb er nog 5
heb eventuweel nog AMD Duron, Athlon en Athlon XP
Heb er nog 5
heb eventuweel nog AMD Duron, Athlon en Athlon XP
Afzetter!Op dinsdag 05 februari 2002 19:30 schreef Xavier het volgende:
Te koop t.net casebadges per stuk € 5,-
Heb er nog 5
Gratis bestellen op AMD.com???heb eventuweel nog AMD Duron, Athlon en Athlon XP
* Osiris heeft er anders ook nog wel een paar, als er mensen zo gek zijn, om ze voor € 5,- te kopen
Op dinsdag 05 februari 2002 19:33 schreef Osiris het volgende:
[..]
Afzetter!
[..]
Gratis bestellen op AMD.com???
* Osiris heeft er anders ook nog wel een paar, als er mensen zo gek zijn, om ze voor € 5,- te kopen
Weet je wat een envelop en een postzegel tegenwordig met die Euro allemaal wel niet kost.
dus als iemand wat heeft gaarne e-mail sturen naar leeuwa@yahoo.com want ik wil dol een t.net badge voor mijn pctje.
"Is your mother proud of you ?"
Pagina: 1