Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is de search aangepast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nu namelijk zoek op psy bijvoorbeeld, dan kreeg ik voorheen alleen de resultaten die precies overeenkwamen met de zoekopdracht. Maar nu krijg ik ook bijvoorbeeld de user
-psycho- te zien. Aan de andere kant komt mijn username weer niet te voorschijn als ik op psy zoek (ook niet met hoofdletter: Psy).

En als ik dan bijvoorbeeld op de nick van de user psy klik zie ik dus ook weer de zoekresultaten waar -psycho- in voorkomt. Zo was het een paar daagjes geleden nog niet weet ik bijna wel zeker, en dit zal toch ook niet helemaal te bedoeling zijn denk ik.

Of word er nu zo gesearched dat een bepaald aantal letters af mogen wijken om typo's toch goede zoekresultaten op te laten leveren? Dan is het wel zo slim om het klikken op een nick exact te laten zoeken :{

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er is, bij mijn weten, niks veranderd :?

Verwijderd

Topicstarter
hm, en als ik nu weer op een nick klik word er weer gewoon exact op die persoon gezocht... was ik gisteren nou zo vaag bezig of heeft iemand zitten knutselen :?

Wat trouwes nog wel een beetje vreemd blijft: als ik zoek op [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]psy, gebruikersnaam, relevantie[/url] dan zie je bijvoorbeeld onderaan -psycho- staan. Er word dus gezocht naar gebruikersnamen waar "psy" in voorkomt. Aan de andere kant komt mijn nick weer niet tevoorschijn terwijl er dacht ik geen onderscheid werd gemaakt tussen hoofd en kleine letters? Want ook als ik zoek op Psy, gebruikersnaam, relevantie krijg ik dezelfde zoekresultaten als in kleine lettertjes, en komt m'n nick dus nog steeds niet te voorschijn...