Toon posts:

Toetsenbord doet opeens niks meer: Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een vraag. Ik zat laatst achter de pc heb hem normaal afgesloten.
Toen ik hem weer aan deed deed mijn toetsen bord niets. Nou heb ik alles nagekeken en blijkt dat het toetsen bord niet defect is.
Maar nou wil ik weten wat ik het beste kan doen ,is een gewoone aansl. maar ik weet nou niet of de poort kapot is en vind het een beetje te duur om een usb toetsenbord te gaan kopen.
Wat kan het anders wezen ??????? :(:(

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

?????????? een normale topic titel verzinnen |:(

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Volgens mij is je toetsenbord wèl kapot; de shift toets werkt niet en de enter toets ook niet

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
misschiendatjemoetoverwegenomwatmeerleestekensenenterstegebruikendatleestnamelijkeenstukmakkelijkerendansnapikertenminstewatvan :+

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:43
rustig jongens.. zoals je kunt zien is ie vandaag pas geregistreerd. Beetje hulp kan wel.

Ik heb geen zin om een link te maken maar kijk eerst eens in de FAQ en dan de algemene FAQ van dit forum en probeer dan een wat duidelijker geheel te maken.

Alvast een hint. Haal het toetsenbord er gewoon even uit en stop het daarna er weer in. Doe vervolgens je PC aan en kijk of het toetsenbord het weer doet. Kijk of je het bios in kan komen. Het kan namelijk ook nog zo zijn dat er wat mis is met windows. Als je het bios in kan komen werkt het toetsenbord dus nog wel. Lukt dat niet dan moet je gewoon een ander toetsenbordje lenen om te kijken of het aan de aansluiting ligt. Zo alles rustig wegstrepen.

Maar hoe ben jij tot de conclusie gekomen dat het toetsenbord nog werkt? Dat heb je niet verteld (vandaar dat ik het verhaaltje hierboven toch nog maar even heb getikt).

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik allemaal al wel gedaan.
Maar dat heeft niets geholpen.
Ik kan dus niet in de bios want het toetsenbord reageerd niet.
De lampjes doen het wel ff met opstarten.
Vandaar dat ik niet denk dat het aan de aansluiting ligt.

Hij werkt nog omdat ik er nou mee aan het werk ben op de pc beneden.
maar i.i.g bedankt

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Hoe weet je dat je toetsenbord niet kapot is? En wat voor stekker is het eigenlijk? ps2?

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is een ps2 aansluiting.

• Jaymz
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Topictitel wat duidelijk gemaakt "?????help wat moet ik doen??????" is erg algemeen ;)

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op dinsdag 05 februari 2002 01:38 schreef Jaymz het volgende:
Topictitel wat duidelijk gemaakt "?????help wat moet ik doen??????" is erg algemeen ;)
damn das ook 1 uur na posten :) in SU gg zelfs TRAAG was nog sneller >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 01:38 schreef Jaymz het volgende:
Ja daar heb ik wat aan.

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

gg LOL,

dan toch nog even. Zit de ps2 aansluiting rechtstreeks op het moederbord of met een kabel? Misschien zit die kabel los? Anders zit er denk ik niet veel anders op dan even bij iemand anders uit proberen. Om te kijken waar het aan ligt.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op dinsdag 05 februari 2002 01:47 schreef enschedemc het volgende:

[..]

Ja daar heb ik wat aan.
Gedraag je een beetje wil je :?
Dit soort reacties zijn niet erg gewenst hier, lees de FAQ ook eens door...

Ja sorry jongens, ik moest het hem gewoon zeggen :+

Dividend for Starters

• Korvaag
  • Laatst online: 13:43
Ja daar heb ik wat aan.
Jij misschien niet. De rest wel. Daar zijn moderators onder andere voor. Om belangen van anderen ook wat in de gaten te houden.

UNOX: The worst operating system

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou ik heb op het moment geen verstand van hoe precies een keyboard werkt, maar ik weet wel dat de data pin niet dezelfde is als de pin waar +5 volt overheen gaat. Ik zou zeggen dat de data pin in je PS/2 poort van je computer kapot is. Zodra je computer opstart zou die dan een stroompje door de +5 volt pin sturen waardoor je keys even oplichten, maar dan kan je data pin eigenlijk wel kapot zijn.

En ja je hebt er wel wat aan dat je topic titel netjes is, dan lezen anderen hem eerder (ik denk dat vooral de mensen die al langer op GOT zitten niet eens meer kijken naar dit soort topics).

Overigens uit je eerdere opmerking kan ik opmaken dat je geen ander toetsenbord in huis hebt, probeer er een te lenen en dan te kijken of je PS/2 poort wel/niet kapot is.

• Jaymz
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 05 februari 2002 01:47 schreef enschedemc het volgende:

[..]

Ja daar heb ik wat aan.
Mensen zien nu sneller wat voor probleem je hebt, dus dat lijkt me wel voordeliger voor jouw :)

Verder zul je vast begrijpen dat 20 keer een topic als "Help wat nu" niet echt overzichtelijk is in het bijhouden in welk topic je ook alweer gereageerd had, en weer terug wilt kijken :)

Maaruh: Verder on-topic please.

Als je echt onnoverkomenlijke problemen hebt klik je de "Mail me!" link maar aan in m'n signature, dan blijft dit topic tenminste over jouw probleem gaan, en da's alleen maar in jouw voordeel :)
Pagina: 1