of ALT-0169 (zoals hierboven al gezegd)
of CTRL + ALT + C
of start -> programma's -> Bureau-accessoires -> systeemwerkset -> speciale tekens
je hebt dus 3 mogelijkheden!
of CTRL + ALT + C
of start -> programma's -> Bureau-accessoires -> systeemwerkset -> speciale tekens
vergeet vooral die nul niet!Op dinsdag 05 februari 2002 00:52 schreef Hangloozz het volgende:
basic!
ALT-0169
[beetje ot]
Hangloozz: met die nul doet namelijk het euro-teken het ook gewoon
[/beetje ot]
en voor de echte klusser (zoals ik) gewoon copy-paste vanuit word
Ehm, je moet er wel bij vertellen dat deze mogelijkheden niet opgaan als je een Mac hebt. In dat geval kun je bv Keycaps uit het appeltje menu kiezen, of gewoon een © copy-pasten vanaf een internetsite naar Illustrator, en dan als .EPS in Flash importeren.RRX:
of ALT-0169 (zoals hierboven al gezegd)
of CTRL + ALT + C
Mwah, genoeg mogelijkheden dus ja
Op dinsdag 05 februari 2002 01:30 schreef willem169 het volgende:
[..]
een © copy-pasten vanaf een internetsite naar Illustrator, en dan als .EPS in Flash importeren.
(PS. ik ging er niet vanuit dat hij op een mac werkt
Moet je eigenlijk ook niet doen, maar just in case...RRX:
(PS. ik ging er niet vanuit dat hij op een mac werkt)
Hoe heb je het copyrightteken dan in dit topic gekregen.Op dinsdag 05 februari 2002 00:40 schreef Zarar het volgende:
Hoe krijg ik het copyright teken(©) in flash 5?? Kon het nergens vinden, dus hoop dat jullie het weten!
Je had dit copyrightteken in ieder geval ook nog gewoon kunnen kopiëren en plakken naar Flash.
Beetje zinloos topic dit...
Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.
Op dinsdag 05 februari 2002 02:03 schreef cjs het volgende:
[..]
Hoe heb je het copyrightteken dan in dit topic gekregen.
Je had dit copyrightteken in ieder geval ook nog gewoon kunnen kopiëren en plakken naar Flash.
Beetje zinloos topic dit...
mjaja, of met ALTGR-5 of €...Op dinsdag 05 februari 2002 01:15 schreef tie-rep het volgende:
[beetje ot]
Hangloozz: met die nul doet namelijk het euro-teken het ook gewoonalt-0128
[/beetje ot]
Nou tnx, is gelukt. Alleen die shortcuts doen het niet in flash. Knippen en plakken wel gelukkig (trouwens niet vanuit Word
)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()