Tja, kan van alles zijn, koeling, drivers, mem, hd, cpu....
Meer info, specs??
Meer info, specs??
sorry als je niet meer info geeft kunnen we je ook niet helpen... 
wees eens wat specifieker, geef meer info, gebruik niet zoveel hoofdletters (word gezien als schreeuwen) en (sorry phreak, nu ga ik ook de fout in
) gebruik de [topic=359380/1] ...
[edit]
even wat aangepast, hij begint het te leren...
wees eens wat specifieker, geef meer info, gebruik niet zoveel hoofdletters (word gezien als schreeuwen) en (sorry phreak, nu ga ik ook de fout in
[edit]
even wat aangepast, hij begint het te leren...
heb een amd 1333mhz 20 gb maxtor ata100 384 sdram het draaide wel allemaal goed sinds ik hem overgeklokt heb naar 1440 Mhz blijft het hangen in de eerste voorstelling de temp van cpu is 54 graden
Temp kast? Temp cpu is wat aan de hoge kant maar niet extreem...
Denk dat het een temp probleem is..
Denk dat het een temp probleem is..
Is die 54 graden idle of stressed? En als je je cpu snelheid weer terugzet naar 1333, loopt ie dan wel weer goed? Zo ja.. dan heb je te ver overclocked
Gezien je temps is het volgende misschien een beetje funest, maargoed... als 3dmark crashed naar de desktop, dan moet je je vcore verhogen. als je systeem bevriest dan vraag ik: heb je je video kaart ook overgeklokt?Op dinsdag 05 februari 2002 00:41 schreef THESWITCHER het volgende:
heb een amd 1333mhz 20 gb maxtor ata100 384 sdram het draaide wel allemaal goed sinds ik hem overgeklokt heb naar 1440 Mhz blijft het hangen in de eerste voorstelling de temp van cpu is 54 graden
Wat voor een koeler heb je op je Proc zitten?
maakt niks uit als ik me cpu terug klok blijft het op het zelfde punt hangen op het moment dat de auto voorstelling komt op high resolution blijft hij hangen.
52 is idle 60 graden is stressed.
wat is nu echt een goeie cooler trouwens.
zijn er programmas die je kan downloaden om het te zien wat je echte temp is op dat moment op www.atglonoc.com kom ik niet hij zegt dat hij de site niet kan vinden
en ik heb een spire coller erop zitten 5000 rpm
ik bedoel www.athlonoc.com
52 is idle 60 graden is stressed.
wat is nu echt een goeie cooler trouwens.
zijn er programmas die je kan downloaden om het te zien wat je echte temp is op dat moment op www.atglonoc.com kom ik niet hij zegt dat hij de site niet kan vinden
en ik heb een spire coller erop zitten 5000 rpm
ik bedoel www.athlonoc.com
Echt goede koeler is Swiftech MCX-462 met Delta 80HP.. wordt je alleen beetje doof van, en je portemonnee wordt depressief
zijn er ook goedkoperder coolers 107 is een beetje veel wel goed voor de amd athlon thunderbird??? socket A
Had ik juist met dezelfde proc alleen dan 6 MHz hoger.
en met een Abitch mobo.
Als ik jou was zou ik ook ff zorgen dat je je drivers in orde hebt
en met een Abitch mobo.
Als ik jou was zou ik ook ff zorgen dat je je drivers in orde hebt
I got a problem-solver and its name is revolver
Zelfs met me oude drivers wat eerst wel werkte wilt het niet meer heb me hele hardeschijf leeg gehaald alles opnieuw geinstalleerd nopes wilt gewoon niet werken zelfs op me standaard snelheid (1333)
Tuurlijk zijn er ook goedkopere die ook goed genoeg zijn. Om uit te zoeken welke voor jou goed is kan je het beste even de search gebruikenOp dinsdag 05 februari 2002 00:52 schreef THESWITCHER het volgende:
zijn er ook goedkoperder coolers 107 is een beetje veel wel goed voor de amd athlon thunderbird??? socket A
[search=Athlon koeler]
[search=Athlon cooler]
[search=Athlon 1333 koeler]
[search=Athlon 1333 cooler]
->> [Dit bericht is gewijzigd door THESWITCHER op 05-02-2002 00:47] <<--
Jaaaa! hij kan het!!
ga zo door! 
Even een tip:
Als je performance(verwerkings snelheid) wil halen kan dat op 2 manieren:
1: het aantal megahertzen verhogen
2: je FSB verhogen...
Probeer eens de volgende instelling:
MP op 8 FSB op 140 = 1120. dan is je cpu langzamer, maar kijk dan eens of je computer nogsteeds crashed op deze instelling. verhoog de FSB steeds met kleine stapjes en verlaag de MP zodra je proc weer uit de buurt van de 1333mhz blijft.
op de bovenstaande manier test je hoe hoog de FSB kan zijn voor je systeem instabiel word. (dus wat je AGP en PCI kaarten kunnen hebben.)
als je bijvoorbeeld een hoge score wilt halen zou ik kiezen voor een hogere FSB i.p.v. een hogere CPU klok... levert meer performance op.
succes!
[edit]
text iets aangepast
Jaaaa! hij kan het!!
Even een tip:
Als je performance(verwerkings snelheid) wil halen kan dat op 2 manieren:
1: het aantal megahertzen verhogen
2: je FSB verhogen...
Probeer eens de volgende instelling:
MP op 8 FSB op 140 = 1120. dan is je cpu langzamer, maar kijk dan eens of je computer nogsteeds crashed op deze instelling. verhoog de FSB steeds met kleine stapjes en verlaag de MP zodra je proc weer uit de buurt van de 1333mhz blijft.
op de bovenstaande manier test je hoe hoog de FSB kan zijn voor je systeem instabiel word. (dus wat je AGP en PCI kaarten kunnen hebben.)
als je bijvoorbeeld een hoge score wilt halen zou ik kiezen voor een hogere FSB i.p.v. een hogere CPU klok... levert meer performance op.
succes!
[edit]
text iets aangepast
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()