Toon posts:

supernep

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb superweb maar ik sinds een maand ook kabelinternet en wil ik dus van superweb af.
maar als je je abbonement opzegt vergeten ze om het niet geld af te schrijven. een vriend van mij betaald al meer dan 2 maanden door, ik raad je aan als je binnekort kabel krijgt zeg superweb dan nu op

Verwijderd

ik zou zeggen:
verkoop je abbo aan een vriend/vriendin die je vertrouwd
er zijn nl. zat mensen die zo'n abbo willen hebben

Verwijderd

Je geld kan je wel vergeten , zat ook bij supernep en heb in 3 maanden tijd nooit in kunnen bellen.
Kreeg later een brief toen ik mijn abbo opzei dat ik geen recht had op teruggave van mijn abonneegeld .
Hadden ze geconstateerd aan de hand van mijn surfgedrag...welk surfgedrag ?
Wou dat die hufters er eens eerlijk voor uitkwamen dat ze oplichters zijn...bespaart een hoop ellende....

Verwijderd

Okay, in 1x inbellen en dan verbinding hebben met superweb is veel beter. Maar nu kan ik niet meer internetten(alleen naar bepaalde
websites zoals Tweakers.Net)

Waneer ik naar een website ga dan staat er "bezig verbinding te maken met :" maar hij zend/ontvangt geen data, en stopt dan met een timeout.

Iemand die hier meer van weet? (nieuwe proxy instellingen???)

Verwijderd

proxy.sunrise.ch 8080 helpt ook wel

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

sunrise is soms wel traag...kijk voor meer shit over superweb voor een lijst met proxy's e.d. op http://www.toocool.f2s.com/superweb

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Waar kan je die proxy instellen??? (Win98)

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Bij internetopties in IE5 en dan verbindingen >instellingen (hehe ik heb de nl versie, jij misschien niet)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Ik heb bijvoorbeeld wel ERG VEEL belang bij zo'n superweb accountje! Kan dat niet even geregeld worden met mij? Mail me: webmaster@nefo.nl ...

Dat is toch wel een account VOOR de 50-uurs limiet he?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

.

[ Voor 98% gewijzigd door Tom op 20-08-2018 18:54 ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Wat is nou 50 uur surfen per maand? Is dat niet een BEETJE belachelijk? Eigenlijk zouden ze er voor aangeklaagd moeten worden, alleen al omdat het oneerlijk is voor de nieuwe klanten. (Maar ik ga het niet doen, ben pré-50-limit :).)

edit:

Haakje sluiten vergeten

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Iemand nog een accountje voor mij van VÓÓR de 50-uurslimiet?
Mailen naar: dgeerdink@hotmail.com.

Thanks!

Verwijderd

hehehe volgens mij moet ik gaan handelen in accountjes van superweb van voor de 50uurs limiet :)
jullie mogen die van mij opkopen het startbedrag is 500,- >:) wie het hoogst bied is de trotse eigenaar :p

D007

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Voor 500,- kun je 700 uur internetten bij Superweb, gewoon 14 accountjes nemen á 50 uur. Da's bijna 24/7. ;)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gewoon je geld terugboeken via de bank.

Simpel :)
Pagina: 1