Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hmm ziet er heel spannend uit ja..toevallig niet de harddisk waar de data op staat vol, of heb je net de tijd op je server goed ingesteld/veranderd?
Zoiets simpels zal het wel zijn want voor de rest ziet het er aardig uit zoals het hoort!
Zoiets simpels zal het wel zijn want voor de rest ziet het er aardig uit zoals het hoort!
wat zijn je configfiles? hieraan kan ik namelijk niets zien.
en weet je zeker dat de data terugkomt in een voor mrtg leesbaar formaat?
en weet je zeker dat de data terugkomt in een voor mrtg leesbaar formaat?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
We hebben hier pas ook een thread over gehad incl. configs. Misschien kun je daar wat mee.
[topic=377746/1/25]
[topic=377746/1/25]
Ik zie de config-file niet, maar ik vermoed dat er ergens in je config staat dat ie om de zoveel dagen moet updaten, niet om de 5 min. Ik heb wat configs draaien die per uur gaan, en daar staat dit in:
De laatste is dus het interessante gedeelte...
Wanneer ik nu net voor 01.00 uur ga kijken, zie ik ook een dikke rode balk (echter maar 1 hokje breed) omdat om middernacht een rood streepje ontstaat.
Post je config file anders eens, dan kunnen we wat meer zien..
code:
1
| Options[servernaampie]: growright,unknaszero,nopercent,integer,perhour |
De laatste is dus het interessante gedeelte...
Wanneer ik nu net voor 01.00 uur ga kijken, zie ik ook een dikke rode balk (echter maar 1 hokje breed) omdat om middernacht een rood streepje ontstaat.
Post je config file anders eens, dan kunnen we wat meer zien..
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...