mwaah kut hey alladvantage surfuren van 25 naar 18

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
NOG minder geld verdienen, je mag ook nix! :(

Ik zou het doen!

Verwijderd

Ja, das errug tering, je verdiende al zo weinig (nou ja de uren dan, ze betalen wel meer per uur dan andere GPfS proggies) en je wordt er zo afgesodemieterd omdat je "gecheat" zou hebben.

Maar als we elkaar nou gaan helpen om toch wat meer te kunnen verdienen, maken we toch gewoon een ketting: mijn refid = luf-113.
Je mag em gebruiken, hoeft niet, liefst wel ;) .

[Mike]

PS Als iemand nog een proggie heeft waar ik nog geen lid van ben, ICQ me: 69841319 of post een reply'tje hiero.

Verwijderd

Waar ben je al lid van????

• schijndel
  • Laatst online: 23:31
Heb ik nog geen last van bij mij hebben ze nog steeds 100*27 uur uitbetaald. Ok dat zijn dan wel geemuleerde fake referrals, maar who cares.
Als ze die uren naar beneden gooien verdubbel ik gewoon mijn referrals..

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoe die je dat dan??

Ik zou het doen!

• mister2x
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik krijg de neiging om het volgende te doen: zelf 20 keer aanmelden, dan word je nl. A+-member en dan mag je onbeperkt internetten. Maar dat durf ik nou nog ff niet aan.
pns-173. Maar dat probeer ik als ik betaald ben!

• schijndel
Je wil A+ member worden?
Met een account-generator maakt je 20 bull-shit accounts aan. Wacht 1 dag, et voila je bent A-plus member. Als je dan wat extra geld wil hebben gooi je die accounts in een emulator en krijg je geld omdat je referrals "gesurft" hebben.
Dat A+ zijn, kan me weinig interesseren, het geld dat mijn honderd referrals opleveren des te meer.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
en waar haal ik die account generator?

Ik zou het doen!

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Typ +soa +alladvantage in altavista en je vindt er genoeg. Ik heb het nog niet geprobeerd - het lijkt me dat je vrij gemakkelijk betrapt wordt.
http://www.spiderspace.net/columbia/cheatingfaq.html
lees dit anders eens.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Kunnen ze je eigenlijk iets maken, met al die zelf gegenereerde accounts. Het is toch eigenlijk oplichting?

Ik denk dat ik het binnekort eens ga proberen met alleen maat fake accounts, dus ook een fake "hoofdaccount".

• mister2x
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb het ooit geprobeerd met een account! Maar ik was toen 15 en was zo eerlijk om die leeftijd ook op te geven! Ik heb me 20* handmatig opgegeven en was gepromoveerd tot A+-member, maar toen bleek dat er nog een parent-weet-ik-veel-form moest worden ingevuld! En daar had m'n pa ff geen zin in!

Verwijderd

Ik ben ook pas 14, maar ik heb gewoon 18 op gegeven, hopelijk maken ze geen problemen. Ik laat de computer gewoon een dag lopen met alladvantage, en je hebt je cash (hoop ik)!
Maar ja, is altijd leuk om te proberen. Ik ken iemand die had ook 'gecheat', maar is betrapt, en kon dus fluiten naar zijn cash.
Maar ja, misschien hebben jullie (en ik :)) meer geluk!

• elessar
Als je nou elke dag een of twee fake-accounts aanmaakt en die dan om en om een paar uurtjes laat lopen in een emulator, vooral niet allemaal tegelijk, dan gaat het al minder opvallen denk ik. Zit je alleen met het adres waar die fake-accounts hun cheque krijgen - lijkt me toch opvallen als die allemaal naar hetzelfde huis gaan...
Maar ik ga het toch eens proberen, ik had toch nog maar 10 piek bij alladvantage want die banner maakte m'n comp traag dus ik gebruik m nooit.

• schijndel
SoA kan geen fake accounts meer aanmaken, daar heb je toch echt Plutonic voor nodig.
Het is vrij simpel ervoor te zorgen dat je niet gekickt word: Je maakt onder je eigen account een referral aan met een hotmail adres, en adres gegevens die echt zouden kunnen zijn. Vervolgens maak je met PLutoniC een stuk of honderd accounts aan die fake zijn en referren naar je handmatige fake-account.
Op het moment dat ze er achter komen kicken ze al je fake users, maar jouw balance gaat niet naar beneden. Bij mij in ieder geval niet.

• elessar
Ja zoiets was ik ook al van plan, maar hebben ze bij jou al die fake accounts dan gekickt?

• Ivke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-01-2003
Maar je kunt toch niet alle honderd accounts gaan draaien of zie ik dat verkeerd?

"I'd change the world but God won't give me the source code"

• elessar
Ja dat gaat vrij makkelijk hoor.

Verwijderd

Waar kan je dan plutonic en zo'n emulator vinden??

• elessar
Altavista? Of zie die link hier ergens boven, daar staat ook vanalles.

• schijndel
Wat er gebeurt is het volgende:
Je emulate je de pleuris en vangt 600-1000 piek per maand. Na 45 dagen worden de checks van de 1e maand opgestuurd. Deze gaan naar fake-accounts en worden teruggestuurd omdat de adressen niet bestaan. Op het moment dat ze weer bij AA op de stoep liggen, worden je accounts gekicked. Duurt dus ongeveer 2 a 3 maanden voordat je fake accounts eraf getrapt worden

• elessar
Dus kun je ze van te voren zelf afsluiten.

Heb je er echt zoveel aan verdiend?

Pagina: 1