Asus Terminator Tualatin + Via C3

Pagina: 1
Acties:

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:53

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Topicstarter
Inmiddels begin ik flink geïrriteerd te raken over niet werkende links en gebrek aan informatie op de sites van Asus en Via, MAAR: het gaat dus hier om. We hebben 2 Asus Terminator Tualatins, van die barebones, gekocht om als kleine testservertjes te werken. Daarbij om ze stil (misschien wel fanless) te laten draaien de VIA C3 933Mhz (Ezra core, geloof ik). DIT WERKT NIET SAMEN |:(
Ze posten niet eens... geen piep, niets, dus die procs starten niet. Iemand enig idee waar dat bij de TUSC mobo'tjes die in die Terminator zitten aan kan liggen?
Zucht... eindeloze berichten over mensen die deze combi wel leuk lijkt en dan werkt het niet... met een P3 erop doen ze het perfect. (Maar die hebben we niet over dus...)

Verwijderd

Ik weet niet hoe het met de via c3 933 gaat, maar de via c3 800 loopt er als een trein op, in de tijd dat deze mobo's uitkwamen was er nog geen 933, misschien dat er geen ondersteuning voor is, ondanks dat mijn via c3 die op de asus terminator geprikt zit ook de ezra core heeft en loopt dus fanles, zie tevens ook het recom silent PC project @ www.hardwareinfo.net
Directe link naar review:
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=210