Toon posts:

Flames roepen waar geen brandje is....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik wordt hier dus een beetje moe van maar maak toch maar melding:
Waar het om gaat is dat er flamen geroept wordt waar een discussie is. Dit wordt vaak gedaan, zo vermoed ik, om een reactie van een mod op te roepen die denkt "hee flamepje! even blussen!" die dan het topic sluit met een waarschuwing voor "de flamer"

Er is mij wel eens gemailt dat ik dit moet melden bij een mod. Hierbij dus, ik meld niemand aan zeg dat niemand fout is maar meld dit topic even om misverstanden te voorkomen.

Ik wou wat mensen louter en alleen de andere kant van een verhaal laten zien, nl. het schelden met k....r meer niet. Ik zat dus niet te flamen en het geroep dat ik emotioneel zou zijn slaat nergens op, ik ben nooit boos geweest of wat dan ook, wou alleen maar mn punt duidelijk maken.

Anyway, dat wou ik ff kwijt. Hierbij. Misschien dat er eens wat minder met "flame" geroepen zou kunnen worden. Flamen vind ik iemand uitschelden, trouwens, dat is de definitie van het woord ook. Zoals de definitie van het woord Forum uit het romeins stamt voor een "open discussie".

Verwijderd

Topicstarter
Goed ik vrees dat het topic nu toch wat mindere vormen aan genomen heeft dus hierbij een echte melding.

Ik heb geprobeerd zo netjes mogelijk te blijven al lijken de gemoederen er wat hoog op te lopen.

Anyway, het is nu al gesust, ik blijf verder uit het topic. Misschien beter als die dicht gegooit wordt.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

goh, ben je weer bezig geweest ;)

anyway, hoort dit niet in SU?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 00:12 schreef OiSyN het volgende:
goh, ben je weer bezig geweest ;)

anyway, hoort dit niet in SU?
Ohhhh shit ja. Je hebt nog gelijk ook naja anyway, ik heb Hlpdsk er ook ff over gemailt.

Verplaats dit topic maar, of sluit hem. Of verkoop hem aan een tweede hands winkel. Doe ermee wat je wilt. ;)

edit:
alhoewel, ik wilde natuurlijk niemand aangeven.