Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Ten eerste: gecondoleerd met het verlies van je vader. 
Het lijkt me verschrikkelijk om op jouw leeftijd zo'n belangrijk persoon in je leven te verliezen.
Maar om je vraag te beantwoorden: CoolEdit.
Het lijkt me verschrikkelijk om op jouw leeftijd zo'n belangrijk persoon in je leven te verliezen.
Maar om je vraag te beantwoorden: CoolEdit.
Ervan uitgaand dat je een cassette-deck op de ingang van je geluidskaart hebt hangen, kan je ieder recording tool gebruiken. Cooledit is idd een prettig programma hiervoor.
Welk muziekstuk is het ? Misschien kan je het ook gewoon downloaden ? Of is het een hele dienst die is opgenomen ?
Welk muziekstuk is het ? Misschien kan je het ook gewoon downloaden ? Of is het een hele dienst die is opgenomen ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
het is een heledienst, en het is inmiddels al 2 jaar geleden. 't bandje staat echt vol met ruis.
Cool Edit word 't dus of heeft iemand nog een suggetie?
Cool Edit word 't dus of heeft iemand nog een suggetie?
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwijderd
Je hebt ook progs die de ruis er uit halen k weet niet of cooledit dat kan maar t is iig het zoeken waard als CE t niet kan.
Cool edit kan dit en Sound Forge is ook een mogelijk.
Mischien dat je wavelab ook ff kunt proberen. Is een programma van steinberg (maakt ook cubase)
Mischien dat je wavelab ook ff kunt proberen. Is een programma van steinberg (maakt ook cubase)
Pagina: 1