begrafenismuziek van MC naar CD...

Pagina: 1
Acties:

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Topicstarter
Ik wil de muziek die op de begravenis van mijn vader is gedraait van MC naar CD digitaal remasteren. Wat kan ik hiervoor het beste doen en gebruiken.

Mijn werk situatie, ik wil het op de pc doen van mezelf.
Prosessor : Duron 800
Ram : 256MB ram
Geluidskaart : Hercules Fortissimo II

Welk programma kan ik hiervoor het best gebruiken, wanneer ik daarvoor het OS moet veranderen, is het ook goed.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ten eerste: gecondoleerd met het verlies van je vader. :'(
Het lijkt me verschrikkelijk om op jouw leeftijd zo'n belangrijk persoon in je leven te verliezen.

Maar om je vraag te beantwoorden: CoolEdit.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ervan uitgaand dat je een cassette-deck op de ingang van je geluidskaart hebt hangen, kan je ieder recording tool gebruiken. Cooledit is idd een prettig programma hiervoor.

Welk muziekstuk is het ? Misschien kan je het ook gewoon downloaden ? Of is het een hele dienst die is opgenomen ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Topicstarter
het is een heledienst, en het is inmiddels al 2 jaar geleden. 't bandje staat echt vol met ruis.

Cool Edit word 't dus of heeft iemand nog een suggetie?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Verwijderd

Je hebt ook progs die de ruis er uit halen k weet niet of cooledit dat kan maar t is iig het zoeken waard als CE t niet kan.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Cool edit kan dit en Sound Forge is ook een mogelijk.

Mischien dat je wavelab ook ff kunt proberen. Is een programma van steinberg (maakt ook cubase)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Pagina: 1