Bier, Whiskey en Metal!!
Leechen op een LAN
Stouterd 
Anyway, ten eerste: waarom zou je een OS installeren speciaal voor een LAN? Je moet kiezen wat in het dagelijks gebruik het beste is. Op die LAN zit je toch maar een paar dagen.
Om in te gaan op je vraag: ik zou zeggen XP. De ervaring leert dat games iets sneller draaien onder Win98se omdat de drivers van veel videokaarten onder dat OS nèt iets beter presteren, maar om die 3 of 4 fps nou de doorslag te laten geven? Nee.
XP is een beter OS op vrijwel alle punten, gebruiksgemak, stabiliteit, support, en ja, GTA2 draait bij mij perfect onder XP, met een update erover (v1.03). Veel spellen die niet werken onder XP hoef je trouwens alleen maar even te patchen, klaar.
Het enige wat bij mij nu niet werkt zijn en handvol oude DOSgames, en die was je niet van plan te gaan spelen, of wel
Anyway, ten eerste: waarom zou je een OS installeren speciaal voor een LAN? Je moet kiezen wat in het dagelijks gebruik het beste is. Op die LAN zit je toch maar een paar dagen.
Om in te gaan op je vraag: ik zou zeggen XP. De ervaring leert dat games iets sneller draaien onder Win98se omdat de drivers van veel videokaarten onder dat OS nèt iets beter presteren, maar om die 3 of 4 fps nou de doorslag te laten geven? Nee.
XP is een beter OS op vrijwel alle punten, gebruiksgemak, stabiliteit, support, en ja, GTA2 draait bij mij perfect onder XP, met een update erover (v1.03). Veel spellen die niet werken onder XP hoef je trouwens alleen maar even te patchen, klaar.
Het enige wat bij mij nu niet werkt zijn en handvol oude DOSgames, en die was je niet van plan te gaan spelen, of wel
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik vroeg t dus ff omdat ik morgen ff mn HD ga formateren zodat ik zeker weet dattie weer helemaal gezond is.. (en dan kijken of ik een ghost proggie kan downkopen)Op maandag 04 februari 2002 23:36 schreef Captain Pervert het volgende:
Leechen op een LANStouterd
enne leechen @ LAN's? ach ja ik weet t niet netjes maar je moet toch wat als je moe bent
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik ben van de nieuwe spellen er geen tegengekomen die niet werkt onder XP. Dus waarom niet het nieuwste OS nemen?
XP loopt nu ruim 3 maanden stabiel en snel. Win 98 en ME had ik in die tijd al een keer geherinstalleerd.
XP loopt nu ruim 3 maanden stabiel en snel. Win 98 en ME had ik in die tijd al een keer geherinstalleerd.
Wel ingedachten houden dat er met het IPX protocol een probleem is tussen win98 en winXP (wel uitgaand van de default instellingen).
In de properties van IPX windows 2k/xp en windows98, staat de frametype op autodetectie. Nu pakken allebei windowsversies de verkeerde frametype.
Oplossing: Frametype op bijvoorbeeld Ethernet II 302.3 zetten op allebei OSén en tada elk ipx spel zal moeten werken.
Succes er mee!
In de properties van IPX windows 2k/xp en windows98, staat de frametype op autodetectie. Nu pakken allebei windowsversies de verkeerde frametype.
Oplossing: Frametype op bijvoorbeeld Ethernet II 302.3 zetten op allebei OSén en tada elk ipx spel zal moeten werken.
Succes er mee!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik draai op mijn game systeem gewoon Windows XP, nieuwe games draaien allemaal en wat niet meer draait van de ouwe zooi heeft pech of ik pak een andere pc. Maar ben afgelopen weekend op drome geweest en werkte gewoon prima in tegenstelling tot de windows 98 pc's die naast me stonden
Verwijderd
ik zou win xp/w2k nemen het loopt gewoon goed en het is makkelijker met leechen want je kan gewoon bij windows share makkelijker van username veranderen wat bij 98 niet kan behalve op nieuw inloggen met andere naam. en ik was op drom e met w2k en helemaal geen probs gehad.
GTA2 doet het wel hoor met de laatste update en de no-cd crack (denk eraan! alleen cracks gebruiken als je het origineel bezig
)
Pagina: 1