Toon posts:

MyECom ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij eens duidelijk uitleggen hoe dat MyECom nu precies werkt.
Is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat met die referrals en levels enz. inelkaar zit!
Ben ik nou zo dom??????
Haha

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
nee hoor.. tis vrij lastig ..

maar het werkt als volgt..

je meld je aan bij myecom.
dat doe je onder iemand...
zo niet.. dan word je vanzelf onder iemand geplaatst..

je kunt maximaal 6 directe referals krijgen ..
de rest gaat onder de 1e laag.. op die manier krijg je dus een gedwongen piramide..
en dus krijg je ook referals van bovenaf..
ieder cyclus.. (de huidig duurt nog 3 maand ofzo geloof ik) verdubbelt myecom het aantal referals dat je hebt..
dit doen ze dus met die mensen die zich niet via iemand aanmelden..

nu moet je bij my companies je referal id's van de bedrijven waar je al lid van bent invullen ..
en je kunt ook companies joinen ..
dit gebeurt dan automatisch met de ref id van diegene die boven je staat..
dus als jou referals een progje joinen waar jij bij zit.. gaat dat automatisch via jezelf..

ik zit er nu een week bij .. en moet zeggen dat het me zeker bevalt..
11 referals bij myecom .. en al een aantal bij de verschillende programma's waar ik lid van ben .. :)

beetje duidelijk zo? http://www.myecom.net/?nikao

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Zie m'n homepage voor wat info, maar snelle uitleg. Door bij My Companies jouw refIDs in te voeren, kunnen anderen, die zich via jou bij MyECom aanmelden, jou refID gebruiken voor die GPtS progjes. Je referral-link staat onderaan de eerste pagina na het inloggen. Die moet je gebruiken om anderen aan te melden.
Je downline zijn diegenen die zich via die link hebben aangemeld, en via de link van die daaronder enz.

Als je je nog niet hebt aangemeld:
http://www.myecom.net/?geldflap

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Het is nu ook zo dat ze met verschillende pyramides werken, zodat ook mensen die nog geen myecom referrals hebben al direct referrals voor hun progjes kunnen krijgen.

Dat met die bonusreferrals duurt inderdaad vrij lang, ik heb er nu pas eentje in m'n downline die er een heeft gekregen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de uitleg,het is me nu al wat duidelijker.
Als iemand behoefte heeft om zich via mij aan temelden: http://myecom.net/?micki00

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Het is dus zaak om vooral mensen die nieuw zijn in het paidforsurf gebeuren lid te maken en dan te zorgen dat ze via myecom allemaal progjes gaan uitproberen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• nikao
of gewoon net als ik .. voor heel veel programs inschrijven .. en dan gewoon gokken op referals..
als je een hele grote downline krijgt..
wat je wel krijgt bij myecom .. (en micki00 .. mijn level 1 is al vol .. dus je krijgt nu al mensen van mij :)) schrijven veel van die referals zich wel in voor programs.
dus met name paid for mail programs worden op die manier toch nog rendable..

met name themail.com
(jah. kan niet laten toch nog ff een tip te geven ..)
kgebruik, het zelf erg intensief voor al mijn paid for programs stuf. enzo.. http://www.themail.com/ref.htm?ref=882006

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hmmm... inderdaad lastig, dat MyECom. Ik heb nu 10 referrals maar nog geen hond heeft zich bij mijn companies aangemeld....

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• nikao
wat erg kan helpen .. en ook erg nodig is..
is veel aandacht en hulp aan je referals schenken... ik weet niet voor hoeveel programs jij je hebt aangemeld.. en voor hoeveel zij dat gedaan hebben ..
maar steek er veel tijd in als je er echt wat uit wilt halen
Pagina: 1