Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
ROFL !!Op maandag 04 februari 2002 22:44 schreef banaan-X het volgende:
http://groups.google.com/groups?hl=en&q=Cross+quad+port+I%2FO+vaddr&btnG=Google+Search
2e post
ik heb weer wat te lezen
dank je !
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
heb van alles geprobeert inmiddels, maar krijg die bak nog niet opgestart.
nog iemand een idee ?
Verwijderd
[code]mount root=/dev/hdxn ro . Dan boot je vanaf de cd en je kunt je systeem weer benaderen. Vervolgens een kernel bakken of installeren die wel werkt, lilo runnen en weer opnieuw proberen
vandaar die nieuwe kernel.
Verwijderd
zou het helpen om eerst alles aan te zetten, en dan later optie voor optie uit te schakelen ?
Wat je moet proberen je .config te kopieren naar een tijdelijke dir dan een
make distclean
kopieer de .config weer in je kernel-source dir!
dan make dep; make bzImage; make modules; make modules_install
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
zal make distclean zoveel verschil maken, ook al heb ik gewoon make clean gedaan ?Op dinsdag 05 februari 2002 15:29 schreef imdos het volgende:
En als je opnieuw compileerd doe je dan ook make clean / make distcleanAnders heeft het nl. weinig nut.
Wat je moet proberen je .config te kopieren naar een tijdelijke dir dan een
make distclean
kopieer de .config weer in je kernel-source dir!
dan make dep; make bzImage; make modules; make modules_install
make dep bzImage modules modules_install had ik daarna ook gedaan.
vinnet maar vaag
sorry, maar ik kan niet verder
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
daarstraks zat er een vriend van me die me hielp, maar die is nu pleiten
bedoel hoe ik hem na het compilen enzo in mijn lilo en systemmap krijg.