Adframe vragen enzo III

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
[url="http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/000760.html"""]Andere draadje[/url] werd erg lang, hier dan maar de volgende...

/me had een saldo van 107.19 piek en 35 piek refferals en ik heb 125 piek uitbetaald gekregen...
Mn saldo staat er nog op de adframe site, en ik kom al 2 weken uberhaupt niet meer op adframe, met de banner bedoel ik dan, kep ze al gemeeld maar nog geen antwoord.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ff een vraagje:
Als je dus kabel gebruikt, kan je dan niet op een of andere manier je ip en host etc faken oid??

mbv proxy, socks server etc.

Ik heb er zelf niets aan, omdat ik toch geen kabel heb, maar ik wou het ff weten.

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Als je een anonymity proxy gebruikt, zien ze niet meer dat je bij een kabel provider zit. A4proxy werkt erg goed

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook kabel en kennelijk checken ze dat helemaal niet. Ik heb gewoon uitbetaald gekregen.. (maar ik had ook niet zo veel verdient dan maakt het hun ook nix uit)

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

Ik heb mijn bijschrift vandaag gekregen van de postbank. Adframe heeft netjes uitbetaald inclusief 1 referral. En ik heb @home en had in totaal 67,33 dus ik vind het wel netjes van ze.
Geen scanner dus kan niks laten zien. Helaas

• Palomar
  • Niet online
ik wel: Afbeeldingslocatie: http://www.rhpweb.f2s.com/troep/adframe.jpg

ik heb dus ook @home..

• Heintjo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

ff 'n Girotel Screendumpje gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.exid.nl/eric/adframe.gif

Toch leuk, met m'n Casema modempje :)

blah blah...

Verwijderd

Jammer dat ze het nog steeds niet doen terwijl ze in een e-mail die iemand in deel 2 gepost had ze zeiden voor het weekend weer terug te zijn.

• schijndel
Heb ook uitbetaald gekregen en zit ook achter kabel.. maar dat van die proxy was voor het geval ze in de toekomst reverse dns over je ip heen gaan halen.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb ook +/- Fl 60,- piek gestort gekregen. Je mag per persoon dus max Fl 100,- p/maand verdienen. Ik denk dat ik de rest van mijn famillie dan ook maar eens ga aanmelden. Stort ik het zelf wel op mijn eigen bank rekening :).

Verwijderd

Wat ik niet snap uit dat emailtje:
Kabelaars mogen niet meer mee doen omdat ze de hele dag online kunnen blijven, en Adframe is bedoelt om de variabele internetkosten een beetje terug te verdienen.

Hoe zit het dan met Superweb, en met ADSL/MXstream???

• Palomar
  • Niet online
Adframe is bedoelt om de variabele internetkosten een beetje terug te verdienen
Kabelaars hebben zeker geen kosten.. ;) zolang ik als kabelgebruiker niet veel meer verdien dan iemand met een modem (deze maand dus 56 piek) dan kan het voor hun ook niet nadelig zijn.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 14:16
Grrrr, wanneer gaat dat bannertje nu weer eens werken :( Ik sta pas op 21 piek. Dit schiet voor geen meter op.

Verwijderd

Damn, waarom heb ik al weer een week helemaal geen reclame gezien?!?!?

Verwijderd

Ik heb ook pas 20 piek verdiend, werkt nog altijd niet :(

Zeg Henny, in welk emailtje stond dat?
Aangezien ik ook aan de kabel wil.

Verwijderd

Hoi,

Ik heb me ook bij AdFrame geregd, maar ik heb kabel en wilde vragen hoe je die moeten faken. Ik zag wel een tip van A4PROXY, die heb ik gedownload, maar ik weet niet hoe die werkt. Als ik A4PROXY laat draaien en AdFrame opstart, zie ik heeeel kort een schermpie en dan is ie weer weg. Dus wat blijkt: m'n kabel wordt helemaal niet gefaket!

Doet kabel + AdFrame het wel bij iemand, en als ie het doet, wil je dat dan ff zeggen hoe je dat hebt gedaan (als je em gefaket hebt dan).

Graag hulp!!!

[Mike]

PS. Nog geen lid van AdFrame, mijn refid = compuhulp

Verwijderd

Mike: je zou de reacties kunnen lezen voor de verandering :P

Adframe ligt al 3 weken plat.

• schijndel
Mike:
a) Adframe ligt al weken plat.
b) Adframe werkt alleen op systemen zonder RAS, als je netdetect.exe weggooid.
c) A4Proxy werkt alleen samen met Adframe als je bij je TCP/IP settings je gateway op het ip nummer en poort van A4Proxy zet.

Verwijderd

ZOELK, dat stond in het emailtje wat sommige (schijnbaar niet iedereen) van Adframe heeft gehad. Als ik het emailtje helemaal hier neer moet zetten, zeg het dan maar.

Verwijderd

Zet maar neer want ik heb het niet gekregen. Er lag echter wel een bankbijschrift in me postvakje! Netjes het hele bedrag op 26 cent na overgemaakt.

Verwijderd

Okee, hier komt'ie:

Subject: adFrame
Date: 29 Jun 2000 16:46:44 +0200

AdFrame Nieuwsbrief 29 juni 2000

1. Uitbetaling van de saldo’s

AdFrame is deze week begonnen met het uitbetalen van haar leden.

Omdat is gebleken dat een aantal leden op onrechtmatige wijze saldo hebben opgebouwd en dus hebben getracht fraude te plegen hebben we besloten om uitbetaling als volgt te laten plaatsvinden:

-Leden die een saldo boven de fl. 25,- hebben opgebouwd en op een correcte wijze zijn aangemeld (alle gegevens juist ingevuld en niet dubbel voorkomen) zullen een betaling ontvangen tot een maximum bedrag van Fl. 100,-.

-Leden met een saldo hoger dan Fl.100,- zullen aan een nader onderzocht worden.
Zij krijgen deze maand Fl. 100,- uitbetaald en indien blijkt dat er op rechtmatige wijze gesurft is zal het resterende bedrag worden meegenomen naar de volgende betalingstermijn.

-Alle leden die tot 20 nieuwe actieve leden hebben aangemeld ontvangen de 5 gulden vergoeding. Met actieve nieuwe leden bedoelen we leden die na aanmelding ook daadwerkelijk hebben gesurft met AdFrame.

-Leden die meer dan 20 nieuwe actieve leden hebben aangemeld ontvangen Fl. 100,- (20 x Fl. 5,-). Er zal nader onderzoek plaatsvinden en indien is gecontroleerd of de aanmelding op de juiste wijze zijn verlopen zal het resterende bedrag worden meegenomen naar de volgende betalingstermijn.

Voorbeeld 1
Jan Surf is verslaafd aan Internet. Hij heeft op dit moment een saldo van Fl. 128,66 opgebouwd. Daarnaast heeft hij al zijn kennissen, collega’s, vrienden etc. via ‘tell a friend’ een mail gestuurd. Van de 45 verstuurde mails hebben inmiddels 32 mensen zich aangemeld. 4 mensen hebben daarna
niets meer ondernomen (met vakantie gegaan, computer is gecrashed, applicatie niet gedownload of applicatie na downloaden niet geinstalleerd).

Hoeveel krijgt Jan deze maand uitbetaald?

Omdat hij meer dan Fl. 25,- saldo heeft, zal uitbetaling plaatsvinden. Jan ontvangt deze maand Fl. 100,- voor het opgebouwde surfsaldo. Daarnaast krijgt hij voor 20 aangemelde vrienden 5 gulden. In totaal ontvangt Jan deze maand dus Fl. 200,-

Voorbeeld 2
Nelly Web heeft zelf nog maar weinig kunnen internetten omdat zij al haar tijd heeft gestopt in het maken van vrienden. Zij heeft fl. 8,- opgebouwd aan surfsaldo, maar wel al 4 leden aangemeld die ook actief zijn met
AdFrame. Haar totale saldo bedraagt hierdoor Fl. 28,-. Dit bedrag wordt deze maand op haar rekening bijgeschreven.

Voorbeeld 3
Peter Hack is een ‘zware’surfer. Daarnaast is zijn grootste hobby software hacken. Hij heeft op onrechtmatige wijze saldo opgebouwd en daarnaast fictieve leden aangemeld. Wel heeft hij zijn bankgegevens en achternaam
opgegeven om te kijken of hij op deze wijze snel rijk zou kunnen worden. Peter zal door AdFrame worden uitgesloten als lid en daarnaast een boete opgelegd krijgen wegens fraude van Fl. 5.000,-. Ook zal aangifte gedaan worden bij de politie.

2. Surfen via de kabel of LAN

Een aantal leden heeft AdFrame geinstalleerd terwijl via de kabel wordt gesurft. Het principe van AdFrame is om leden de variabele internetkosten te vergoeden in ruil voor het ontvangen (en lezen!) van advertenties. Indien via de kabel wordt gesurft kan een lid onbeperkt surfen en dus ook ingelogd blijven zonder achter het beeldscherm te zitten. Adverteerders betalen ons uit op basis van ons unieke concept waarin we stellen dat elk lid de advertentie ook daadwerkelijk ziet. AdFrame heeft daarom besloten om mensen die via de kabel surfen in de toekomst niet meer uit te betalen. Hetzelfde geldt voor mensen die via een LAN surfen.

3. Technische problemen

Zoals jullie gemerkt hebben is de technische omgeving van AdFrame de laatste tijd niet geheel stabiel geweest. Dit had voornamelijk te maken met de hosting van onze server. Inmiddels is deze overgegaan naar een andere
leverancier en zal ook de architectuur worden aangepast waardoor in de toekomst dergelijke problemen uitblijven. Door deze verhuizing en aanpassing kan het voorkomen dat in de komende dagen AdFrame af en toe niet te bereiken is. Onze excuses hiervoor!

Verwijderd

tnx henny

"Door deze verhuizing en aanpassing kan het voorkomen dat in de komende dagen AdFrame af en toe niet te bereiken is"

Wil er iemand zeggen hier dan dat ie er af en toe wel op komt?

• SiGNe
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

mijn saldo staat nog steeds op 108,14 (er is 105,- gestort) met een beetje mazzel krijg ik volgende maand dus weer 105,- >:)
Zijn ze weer gehacked ofzo, er wordt immers niet of nauwelijks gecorrespondeerd door Adframe.
Afgelopen 3 weken heeft de server plat gelegen, er wordt niet eens melding van gemaakt op de homepage, laat staan dat de leden een E-mailtje krijgen met uitleg.
slecht hoor...

en deze vent kunnen we hierover aanspreken:
Bas Arends, algemeen directeur AdFrame, telefoon 020-3309208, <A HREF="mailto:bas@adframe.nl">bas@adframe.nl</A> >:)

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Ik zal ze ook eens mailen :(
Dat is belachelijk, als je niet meer met de kabel mee mag doen. Die mensen hebben toch ook kosten. Dat ze dan een limiet en een anti-cheat (klikken op knopje of zo) invoeren.
Dat doen al die bedrijfjes toch.

Als iedereen met kabel of LAN adframe hierover gaat mailen, gaan ze misschien eens nadenken.
Doen dus!

Verwijderd

Hoe krijg je voor elkaar dat AdFrame wel werkt met kabel/LAN. Ik heb ook kabel, maar ik krijg em niet aan de praat :( . Men zegt hiero dat je A4Proxy moet gebruiken, dat heb ik wel, maar hij doet het niet. Graag uitleg!!

[Mike]

Verwijderd

Volgens mij hebben ze nu een extra controle in hun programma zitten: Wanneer iemand met kabel/LAN het programma probeert op te starten, sluit het meteen weer af, zonder reclames te laden. Is er hier iemand met een gewoon modem, die hier misschien duidelijkheid over kan scheppen?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Hoi ik ben een zielige ;) ISDN gebruiker, maar Adframe werkt hier ook niet. Mijn providers zijn Superweb en Wanadoo. Volgens mij ligt Adframe er nog steeds uit.

En over het saldo, ook ik heb nog steeds mijn slado van vorige maand staan. Ik heb al wel betaald gekregen.

Verwijderd

Adframe ligt nog steeds plat.Ik heb ook (nog) een analoge verbinding.
Hoe je dat met kabel moet doen:
netdetect.exe eruit slopen. Staat in je adframe dir.
Die kun je alleen maar verwijderen of verplaatsen als je dat via dos doet. Dus effe dos-modus opstarten en dat doen.
Gewoon ctrl-alt-del en dan eruit gooien werkt bij mij niet. Zolang Netdetect in de adframe-dir staat start ie samen met windows op en zet ie adframe aan wanneer je met je modem online gaat. Erg lastig als adframe offline is.
Die A4proxy werkt straks misschien, als dat progje gaat checken of je kabel hebt (doet ie nu nog niet).
Duidelijk?

Verwijderd

He's working!!

AdFrame doe het als je NetDetect eraf flikkert!

[Mike]

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

krijg jij dan wel banners te zien?
of word je er na 2 minuten uitgegooid?

Niet?
[Specs]

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

werkt ie nou wel als je netdetect.exe eraf gooit ? wna tik hoorde van iemand anders dat ie dan nog steeds neit werkte :(

mwah ik wacht wel lekker tot ze het gewoon doen :)

heb nog meer dan genoeg banners in beeld (alhoewel adframe favoriet blijft natuurlijk)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb ne weer een mailtje gehad:

Beste Jan-Willem,

Bedankt voor je reactie. Zoals je weet hebben we te maken gehad met
diverse
opstart problemen. We zijn met onze server naar een nieuwe provider
overgegaan en dit heeft wat ongemak veroorzaakt.
Helaas hebben we op het moment niet genoeg adverteerders om reclame te
tonen
in onze banner. Daarom geeft de banner constant aan bezig te zijn met
downloaden (en sluit zich automatisch af). We zijn erg druk bezig om
zoveel
mogelijk adverteerders binnen te halen zodat dit probleem zich niet
meer
voor zal doen. We blijven net zo lang doorwerken totdat we jullie
onbeperkt
reclame kunnen tonen. Het probleem is dat adverteerders alleen willen
adverteren als AdFrame zeer veel leden heeft. We zijn dus al goed op
weg.
maar het kan nog beter. Met de leden die jij aanbrengt verdien je
dubbel: 5
gulden voor het aanbrengen en de vergoedingen die je krijgt voor de
views.
Hoe meer leden, hoe meer reclame. In de loop van de komende week zullen
we
echter wel weer reclame up-loaden, dus dan kan je weer geld verdienen
met de
views. Onze excuses dat we jou nog niet optimaal reclame kunnen tonen.

Niet?
[Specs]

• BitByter
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Het bedrag je wat je verdient hebt, blijft dus gewoon staan, ze trekken niet eraf, wat je uitgekeerd gekregen hebt, ik heb ze daarover een meeltje gestuurd, en kreeg dit terug...

Beste Ronald,

Bedankt voor je reactie. Het saldo wordt cumulatief bijgehouden. Dat betekent dat je alle betalingen moet aftrekken van je saldo, om je 'actuele' saldo te berekenen.

Met vriendelijk groeten,

AdFrame.

Verwijderd

Moet ke na 3 maanden hard rekenen wat je nou al verdient hebt :(
Beetje stom.

Verwijderd

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/share/adframe1.jpg
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Pagina: 1