Mijn oprechte excuses dat ik deze topic in HA plaats, hij is niet helemaal verkeerd, maar toch wist ik dat ik hier het snelste antwoord zou krijgen.
De vraag (ik ben zwaar geirriteerd) : WinXP, geweldig programma, maarrr nu komt het. Als ik een Cd-rom in mijn compduter doe leest hij hem, maar dan doet hij niks meer... dan ga ik naar deze computer en dubbelklik ik op de cd-rom, dan hoor ik het geluid van 'navigeren beginnen'...maar hij doet niks
opent hem niet, NOPPES (belangrijk punt, in mijn eigen account kan ik weer wel sisoft cd-bench runnen met cd erin
)
Nu het vreemde: Ga ik naar mijn zusjes, moeder of vaders account dan opent hij hem daar gewoon wel zonder problemen
computers zijn raar..... Wat kan hier de oorzaak van zijn ? Nu kan ik niets meer installen vanaf mijn eigen account.... ik weet echt niet hoe het komt
Help me a.u.b ... dit is echt zwaar kl*te...
De vraag (ik ben zwaar geirriteerd) : WinXP, geweldig programma, maarrr nu komt het. Als ik een Cd-rom in mijn compduter doe leest hij hem, maar dan doet hij niks meer... dan ga ik naar deze computer en dubbelklik ik op de cd-rom, dan hoor ik het geluid van 'navigeren beginnen'...maar hij doet niks
Nu het vreemde: Ga ik naar mijn zusjes, moeder of vaders account dan opent hij hem daar gewoon wel zonder problemen
Help me a.u.b ... dit is echt zwaar kl*te...
De meeste mensen deugen!