No entry CD-rom ?! (help...)

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn oprechte excuses dat ik deze topic in HA plaats, hij is niet helemaal verkeerd, maar toch wist ik dat ik hier het snelste antwoord zou krijgen.
De vraag (ik ben zwaar geirriteerd) : WinXP, geweldig programma, maarrr nu komt het. Als ik een Cd-rom in mijn compduter doe leest hij hem, maar dan doet hij niks meer... dan ga ik naar deze computer en dubbelklik ik op de cd-rom, dan hoor ik het geluid van 'navigeren beginnen'...maar hij doet niks :? opent hem niet, NOPPES (belangrijk punt, in mijn eigen account kan ik weer wel sisoft cd-bench runnen met cd erin :? )
Nu het vreemde: Ga ik naar mijn zusjes, moeder of vaders account dan opent hij hem daar gewoon wel zonder problemen :? :? computers zijn raar..... Wat kan hier de oorzaak van zijn ? Nu kan ik niets meer installen vanaf mijn eigen account.... ik weet echt niet hoe het komt

Help me a.u.b ... dit is echt zwaar kl*te... :'(

De meeste mensen deugen!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:30

Predator

Suffers from split brain

Ik heb ook zo iets in win2k EN XP. Het treedt sporadisch op.
Dan lezen mijn beide cdrom's nix. Ff rebooten of uit-en weer inloggen met de cd er in en dan kan ik hem wel lezen. Ik ken nog iemand met een vergelijkbaar probleem. Die start nu gewoon op met altijd een cd in zijn cdrom en nu heeft ie het niet meer. Het is een bug in win2k/XP die wel es mogen fixen.

PS: deze moet echt in [OM] dat je hier vlugger antwoord krijgt is GEEN excuus

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

onder de properties van je CD-RW ff de digital audio playback uitzetten, wil vaak wel helpen!

• Cassius
  • Niet online
Dat heb ik al enorm vaak geprobeerd... ik start hem op met cd erin, meld aan en af....zoek waar ik gebruikersinstellingen kan veranderen ( :? ) ... nothing seems to work.

Iemand nog meer ideen ???

P.S. Als een moderator het kan verplaatsen is dat idd beter, zoniet, dan mag hij er een slotje op gooien :'(

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 22:25 schreef fmercury het volgende:
onder de properties van je CD-RW ff de digital audio playback uitzetten, wil vaak wel helpen!
Maar het gaat om me cd-rom ....

De meeste mensen deugen!