Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me al een aan het orienteren op de PDA markt, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik weet niet welke OS nu beter is en of die in de toekomst ook upgradeble is. Zou er wel graag een willen hebben met kleuren scherm en er zou extra software beschikbaar voor moeten zijn, bijv. games en utils enz.
Ik zie door de bomen het bos echt niet meer, kan iemand mij wat tips geven of zijn/haar ervaring delen met mij?
:?

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Kan je niet gewoon de search gebruiken in plaats van hier een beetje te gaan blaten ? |:(|:(|:(

Er is al genoeg / erg veel over gezegd.

Ik wordt ondertussen een beetje moe van mensen die als een kip zonder kopen vragen stellen zonder ook maar iets van moeite te doen om zelf te zoeken op internet of hier mbv. de search... :( :'(

Lekkere first post van die duud...

Wat er ook gebeuren moogh...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[topic=164408/1/100]
Wat voor PDA moet ik nou nemen?
Je kan geen PDA aanwijzen als zijnde de beste. De een wil gewoon een simpele agenda/notitieblok/adresboek, de ander wil ermee bellen, mp3's op afspelen en in full color spelletjes doen.
Als je voor de aanschaf van een PDA staat; bedenk je dan wat je ermee denkt te willen gaan doen, en wat je budget is. De een geeft moeiteloos 1500,- uit aan een PDA, terwijl de ander 500,- al bijzonder veel vindt.
tadaa :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Emm, Tja. is inderdaad al eens voorbij gekomen, en de ontwikkelingen op het pda front gaan ook weer niet zo enorm snel dat je oude info niet kan gebruiken om je oordeel te kunnen maken over welke DE PDA voor jou is. Maar kijk eens op palmclub.nl geheel NL en goede info.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@