Laptop kopen via deze website????

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

een tijdje geleden zag ik de website http://www.maleeshop.com op het internet.

op één maand tijd zijn die van rekeningnumer en bank veranderd en men kan er online een order plaatsen, waarna men het geld moet overmaken via een "international money order"

op zich is het een leuke site met hele goeie prijzen maar ik blijf het verdacht vinden dat er op die hele site niet één faxnummer of telefoonnummer staat van een web-bedrijf dat zogezegd al een aantal awards heeft gehad.

via deze link ben ik al wat meer te weten gekomen (Duitsers zijn paranoia of alwetend???) ====> http://groups.google.com/groups?q=maleeshop&hl=nl

ik zou zeggen, bekijk het effe en laat me wat weten aub, want ik heb dringend een laptopje nodig.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06
Niet dat ik er veel verstand van heb ofzo, maar de site ziet er wel betrouwbaar uit op het eerste gezicht.
Maar je weet het nooit, probeer eens iets meer info te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

178 Onnut Rd. Soi 64 Suan Luang, Prawet Bangkok 10250 THAILAND
Ph: (+66) 9935-2059
Vond ik onderaan de website. Het is wel naar thailand bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Prijzen zijn super !! goedkoop..

Lijkt me niet helemaal fris, maar tja..

Een leuke laptop voor die prijs..
http://www.maleeshop.com/fujitsu.htm
Zeg nou zelf voor €799,- Jummie om te doen toch..

Maar de link van androxine naar de Google groups schrik goed af.... :( jammer..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja.. die berichten op google lijken me vrij duidelijk.. niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Jammer dan..

Toch maar snel opschieten met school, zodat er geld komt voor een laptoppie..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 09:50

No13

/me was here

* No13 komt nog in de buurt daar :) eens kijken of we daar nog wat leuks tegen komen in dezelfde prijsklasse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:03
Als ik met Neotrace www.maleeshop.com intyp komt ie uit op een server in San Jose

Name: host2.geo.vip.sce.yahoo.com
IP Adress: 209.1.224.24
Network: Exodus Communications

Registrant:
Yahoo (YAHOO-DOM)
701 First Avenue
Sunnyvale, CA 94089
US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

Persoonlijk zou ik het niet eens overwegen om er wat te kopen.
Veel te ver weg, bij geschillen (garantie enz.) zit je met de brokken.

Op de site lees ik dat de bedrijfsvorm een Ltd. is, ik kan me sterk vergissen maar dat is net zoiets als een nedelandse v.o.f. (Vennootschap onder Firma) niet de bedrijfsvorm die je bij grote bedrijven tegenkomt.

Het zogenaamde bedrijfspand met electronica assemblage afdeling voor UPS'en.
Retailer voor laptops en productie van UPS'en beetje vage combo niet?

Het 'veligheidscertificaat' op de frontpage is gewoon een subdomein....

Druk eens op send met een leeg formulier.
Probeer dit ook eens met ingevuld formulier
Ziet er profesioneel uit he zo'n Geocities pagina... >:)

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:29

Opa

Nu Multifocaal!

If something sounds too good to be true, it probably is... (too good to be true). :)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wel mannen, het geld is helaas al van mijn rekening omdat mijn overijverige CITIBANK-directeur (-en medewerkers) het nodig vonden om "zo snel mogelijk" het geld te versturen.

toen ik gewag maakte van onvoldoende info te hebben verschaft aan mij (het geld ging pas effectief op die lui hun rekening staan na +/- 12 werkdagen!!!!) , deden ze alsof hun niets te verwijten viel.

mijn plan om de transactie te blokkeren (na het lezen van jullie reakties) mislukte.
ik dacht toen aan het plunderen van mijn eigen lopende rekening en het geld op mijn spaarrekening te zetten (geen geld op de rekening = geen transactie) maar de bank was me te vlug af, want wat bleek?............5 minuutjes na de transactie in de computer te hebben geboekt, was het geld al van mijn rekening af !!!!

ik kan alleen maar hopen dat de mensen van maleeshop.com mijn mailtje hebben ontvangen waarin ik hun bekent maakte dat het geld gestort werd, en dat ze mij mijn laptop opsturen :-(((

jeezes, waar ben ik aan begonnen zeg??????????
ik baseerde mij op die prijzen en op enkele positieve reakties van klanten die daar al hadden gekocht.

mischien dat het nog in orde komt en ben ik nu een beetje aan het zwartkijken, maar ik hou jullie vast en zeker op de hoogte.
ofwel is deze jongen 889 euro (met 55 euro voor UPS en 35 euro voor een AZERTY keyboard inbegrepen) kwijt, ofwel binnen afzienbare tijd de trotse eigenaar van een mooie en degelijke laptop.

tot binnenkort..............i hope,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je weet. maar de site is al een paar dagen niet meer bereikbaar. en dat is geen goed teken voor jou denk ik. zal maar vast beginnen te bidden.

Greetz Raymongo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wheheheheheh :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Ik moet zeggen dat ik er de lol niet zo van in kan zien...
Maar afgezien daarvan, stel dat ze die laptop toch opsturen dan kan je nog mooi 19%BTW en 4% invoer rechten gaan betalen denk ik. Dus toch niet zo goedkoop.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:35

dijkmane

biertje ?

o, oh, als je nu die site opvraagt krijg je zo'n page not found error.
als je leest staat er echter open the keen.com page for more info.

en keen.com is zo'n free webspace provider ( net als geocities, tripod, yahoo, etc.... ).

zoeken op username bij keen levert dit op :
We're sorry - we did not find a Keen Member that matched maleeshop. Please try your search again or try your search using our keyword search.

volgens mij kun je alle transacties bij je bank binnen 30 dagen ongedaan maken, ook al heb je een incasso ofzo getekend. gewoon even naar de bank dus lijkt me.

ik zou 'm gewoon ergens in nederland kopen, dan maar iets duurder.

specs : wil je niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:01

Klippy

Still Game

Idd ff snel naar de bank gaan.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt sowieso beetje vaag allemaal; reden te meer om er dus niks te bestellen. Maar was er niet zoiets van colportage wet (ofzoiets) die de burger beschermen tegen overhaaste aankopen (zoals via internet, via telefoonacties, via tv spots) waardoor je je na 8 dagen nog netjes kon bedenken en je geen koop hoeft aan te gaan. Of geldt dat alleen voor Nederland ?
Niettemin, succes nog verder met je geld terugkrijgen. Weet uit ervaring hoe moeilijk dat is (UPC/Chello) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 18:26 schreef bugs het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er de lol niet zo van in kan zien...
Maar afgezien daarvan, stel dat ze die laptop toch opsturen dan kan je nog mooi 19%BTW en 4% invoer rechten gaan betalen denk ik. Dus toch niet zo goedkoop.
Ik kan me voor stellen dat het helemaal niet zo grappig is. Is toch best veel geld.

Maar je kan iid een transactie binnen zoveel dagen cancellen bij je bank.

En laat dit een les zijn, beter iets meer uitgeven voor een betrouwbare winkel dan een goedkope die niets leverd.

Trouwens, ik zou zoiezo niets over inet bestellen als je niet onder rembours kunt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:03
Heb je nog ooit een laptop ontvangen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Op zaterdag 09 februari 2002 20:04 schreef PandorasBox het volgende:
Maar was er niet zoiets van colportage wet (ofzoiets) die de burger beschermen tegen overhaaste aankopen (zoals via internet, via telefoonacties, via tv spots) waardoor je je na 8 dagen nog netjes kon bedenken en je geen koop hoeft aan te gaan. Of geldt dat alleen voor Nederland ?
Colportagewet is om tegen transacties te beschermen die door de verkoper opgezet zijn (verkoper aan de deur, aan de telefoon). Een normale leverancier heeft echter wel een teruggaveperiode dacht ik.

Heb je hem nou al, androxine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Op maandag 04 maart 2002 12:52 schreef victorvo het volgende:

[..]

Colportagewet is om tegen transacties te beschermen die door de verkoper opgezet zijn (verkoper aan de deur, aan de telefoon). Een normale leverancier heeft echter wel een teruggaveperiode dacht ik.

Heb je hem nou al, androxine?
Misschien is ie nu aan het internetten... met de laptop die hij _niet_ heeft :'(
Wel vreemd eigenlijk. In de eerste post laat hij duidelijk blijken dat ie op onze reacties wacht... en vervolgens koopt ie 'm toch.
En hij heeft de overschrijving niet laten annuleren :?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 12:58 schreef Cizzerd het volgende:

[..]

Misschien is ie nu aan het internetten... met de laptop die hij _niet_ heeft :'(
Wel vreemd eigenlijk. In de eerste post laat hij duidelijk blijken dat ie op onze reacties wacht... en vervolgens koopt ie 'm toch.
En hij heeft de overschrijving niet laten annuleren :?
hij heeft zeker geld teveel... :D

Of hij houd van verassingen? :?

Of hij is een beetje eigenwijs ... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Op maandag 04 maart 2002 13:12 schreef EelCoV het volgende:

[..]

hij heeft zeker geld teveel... :D

Of hij houd van verassingen? :?

Of hij is een beetje eigenwijs ... :7
Verassingen?

[Beavis mode]
Fire! fire! Heheh Hehehh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12-2024
OEI OEI OEI ANDROXINE

ATTENTION AU SITE OU E-MAIL www.maleeshop.com - de Bangkok ET' UN ESCROQUE, elle n'est pas inscrite à la chambre de commerce - le n° de téléphone est d'un portable où il répond un répondeur et d'où personne ne vous appellera pas - après avoir payé vous ne verrez plus d'argent marchandise et les contacts finissent; il a succédé au mé et je les ai dénoncés aux autorités de Bangkok.

Even voor duidelijkheid: ESCROQUE betekent fraude, en ze staan niet ingeschreven bij de kamer van koophandel...

Te impulsief en te naief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
[topic=393550/1/25] is nog een topic hierover van de zelfde gast ..

Heb ff op usenet gekeken hier enkele postings :
Damn, wrong newsgroup name, here's a new try with full background info for
soc.culture.thai readers.

comp.sys.laptops #352350 (6 + 82 more) [1]
From: pourmathieu@yahoo.fr
[1] Avoid www.maleeshop.com a bullish company of Thailand !
Date: Wed Jan 30 23:39:05 EET 2002
Lines: 18

Unless my remark one of my friend pay about 2.000 EUR for a laptop (by
2 bank transfert) now this company ask for import tax in Thailand
(they export laptop !) from 200 EUR beginning of this week thru 460
EUR today !

I saw to my friend to stop transfert ! And that I will inform other
futur "customers" !

Also 2 days ago we send a E-mail to Ministry of Commerce website (in
complaint dept. !) but no news at this moment ! (I doubt to have it
one day !).

SO AVOID THIS FAKE COMPANY !
... I just prepare a file to send at British Police (the administrator
of this fake company live in Blackpool, England).

So if you send payment w/o any shipping of computer, please E-mail me
proof of payments + letter with how maleeshop stolen you.

I speak french and english (not perfectly).
Die gast woont dus gewoon in engeland en niet in Thailand :( En ik denk dat androxine die laptop nooit heeft gehad . Oplichters zijn het ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
MindfluX goes detective.

Het is best interessant om uit te zoeken waar die verkoper zn sporen heeft achter gelaten. Ik krijg sterk het vermoeden dat de verkoper van de maleeshop niet Thaiwanees is. Malee is een Engelse vrouwen naam, en Malee is een meer gebruikte naam voor een Thaiwaneese winkel. Er bestaat ook de Malee kleding Shop. En Malee reisbureau, die overigens in Bangkok is gevestigd.

De verkoper heeft een bericht geplaatst op 29-Dec-01 08:32 op een franse advertentie website Locaflat (Parijs). Via de pagina http://locaflat.com/ad/salewrite.html . Is een advertentie gezet van een Fujitsu Lifebook C6581. De advertentie is http://www.locaflat.com/ad/computer/354.comments.
Fujitsu Lifebook C6581
Pentium III 800 Mhz, 14.1 XGA (1024 x 768) TFT, 128 MB SDRAM PC-100, 20.0 GB HDD, 8X DVD-ROM drive, 56K Modem, 10/100 Ethernet, MS Windows ME
with 8X CD-RW / DVD Combo Drive
Eur 799
www.maleeshop.com
order online
+66 9935-2059
Alles is goed te zien, doordat directory browsing op de server aan staat: http://www.locaflat.com/ad/
Helaas geen ip log daar. Maar wel een database log:

3531:386-755-3293229:sales@micromacro.com.cn:xtm8efeh:11713
3542:2+66 9935-2059 :sales@maleeshop.com:1818:friends11713
3551:286-755-3293229:sales@micromacro.com.cn:xtm8efeh:11714

friends geeft aan dat hij de website via vrienden heeft gekregen.

Op 7 februari 2002 heeft s11111@inwind.it (telefoonnumer: italie 3471135636) uit Italie neem ik aan een bericht geplaatst op een Zwitserse website www.lyoba.ch, dat de maleeshop uit bangkok fraudeert. De webmaster geeft nog een opmerking dat hij niet de hele dag kan opletten op dit soort dingen. Ik neem aan dat de verkoper dus tevens op www.lyoba.ch een bericht heeft geplaatst over de Fujitsu Lifebook.

De server naam is geregistreerd door Admin Name........... Kenneth Green
Admin Address........ 283 Squires Gate Lane
Admin Address........
Admin Address........ Blackpool
Admin Address........ FY4 3RE
Admin Address........ LANCASHIRE
Admin Address........ GREAT BRITAIN (UK)
Admin Email............ admin@maleeshop.com
Admin Phone.......... 441253362760
Admin Fax............

Deze persoon komt eigenlijk verder niet voor, en ik denk dat dit dan ook degene moet zijn die enkel deze site heeft geregistreerd. Iron-Mike geeft al aan dat hij bij Yahoo Geocities de site heeft staan. Enkel het domein is geregistreerd. Zoeken naar de server is duidelijk nutteloos. Wel naar de geregistreerde.

Tevens staat een advertentie op missive.com. http://www.missive.com/pa/ads/1228072853.shtml
Een franse website, die advertenties doet over yahoo.fr.

En wederom heeft er een advertentie gestaan op kleine aankondigen: Petites annonces de www.country-france.com.

En wederom een advertentie op (frans)
http://www.javapublishing.com/cgi-bin/news/pg-newspro.cgi?archive=3 van de 21ste december 2001.

En nog een, weer frans:
http://www.eucalyptech.com/a/a12.php3?class=date

Aangezien de EURO (EUR 799) zo vreemd is op een taiwaneese website, en inderdaad niet Dollar ( sowieso vooruit kijkend wanneer je 1 week voor de introductie op je taiwaneese website in euro's gaat praten)... lijkt me dat je in europa moet gaan zoeken. Naar aanleiding van de franse website advertenties, in Frankrijk.

Alle franse websites, bevatten het woord Annonces. Hoogst waarschijnlijk dus gezocht naar Annonces, of petite Annonces, gezien dat ook behoorlijk vaak wordt gezocht. Als er op een frans woord gezocht zou zijn, dan begint het nog duidelijker te worden, dat het in Frankrijk moet zitten.

Nog meer wijst erop dat de verkoper Yahoo.fr heeft gebruikt. Wanneer hij zou searchen op annonces op yahoo.fr en daar advertenties plaatst, dan moet yahoo.fr ook allemaal zijn advertentie opslaan. En inderdaad hier van krijg je een bevestiging als je een deel van de advertentie in vult: Fujitsu Lifebook C6581 . Behalve de locaflat, verschijnt elke advertentie. Locaflat is als domein wel gevonden, maar misschien dat de advertenties niet geregistreerd staan bij yahoo.fr database.

Even concluderen, want ik heb nu geen zin meer om verder te zoeken,... de verkoper is hoogst waarschijnlijk Frans, de verkoper, subjectief de verkoper is niet zo heel erg bekend met het Internet, kiest voor bekende Yahoo, kiest voor bekende Geocities (al heb je deze stelling ook zo ontkracht), searched op annonces, en plaatst zijn advertentie op verschillende 'kleintjes'. Allemaal in de laatste week voor de jaarwisseling. Schrijft met euro's.
Verder is Malee shop, typisch bangkoks. Als je denkt aan Fujitsu, dan denk je aan oosten, aan Taiwain (made in taiwan), made, dus daar is het goedkoper, dus daar plaats ik mijn site, okee je gaat naam verzinnen, je zoekt op het Internet, en blijkt dat Malee wel heel erg veel gebruikt wordt, dus wel erg taiwanees,.. Bangkok hoofdstad, klopt allemaal wel. ... vervolgens flesh je tig personen een maand later, en als je dan geld binnen hebt, en de zaak wordt kriegel, haal je de boel eraf. Even de bestanden verwijderen van yahoo. En hoppa. server blijft draaien door het accountje... pagina's niet meer beschikbaar. Het vreemde is de Kenneth Green die maleeshop heeft geregistreerd. Ik las al ergens iets op dit forum, maar toch kan dit ook op een eenvoudige wijze via gratis domein aanvraag en dat gaat via persoon, toevallig heet de admin van het gratis domein zo en staat er overal Kenneth Green in UK.

Maar goed,.. moraal, beetje wijzer, grappig om uit te zoeken,.. maar eigenlijk nog amper verder.

soms is het al moeilijk om geld van een goede bekende te krijgen dat je hebt uitgeleend, laat staan geld naar een taise bankrekening.

Aanvullig: ik bedenk me nu net dat die gozer wel ns heel goed uit Engeland kan komen. Wat zou je in zo'n situatie doen, mensen van 10 kilometer verderop gaan oplichten, als ze erachter kunnen komen, leef je niet lekker. Dus plaats je je engelse bericht (zie: order by e-mail) op franse websites. Je zoekt in het woordenboek op, wat advertenties zijn in het frans, nou annonces, dus hoppa naar www.yahoo.fr en annonces intypen. Klaar en adden maar, zo moeilijk zal dat niet zijn als fransman. Dan gaat het verhaal misschien niet op van de massa registreerder, maar ik gaf al aan dat het verhaal gemakkelijk ontkracht kan worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Een aantal (meer dan2) negatieve reacties zeggen mij genoeg en geen fax oid?!!, laat maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Domain Name.......... maleeshop.com
Creation Date........ 2001-12-02
Registration Date.... 2001-12-02
Expiry Date.......... 2002-12-02
Organisation Name.... Kenneth Green
Organisation Address. 283 Squires Gate Lane
Organisation Address.
Organisation Address. Blackpool
Organisation Address. FY4 3RE
Organisation Address. LANCASHIRE
Organisation Address. GREAT BRITAIN (UK)

Admin Name........... Kenneth Green
Admin Address........ 283 Squires Gate Lane
Admin Address........
Admin Address........ Blackpool
Admin Address........ FY4 3RE
Admin Address........ LANCASHIRE
Admin Address........ GREAT BRITAIN (UK)
Admin Email.......... admin@maleeshop.com
Admin Phone.......... 441253362760
Admin Fax............

Tech Name............ YahooDomains Techcontact
Tech Address......... 701 First Ave.
Tech Address.........
Tech Address......... Sunnyvale
Tech Address......... 94089
Tech Address......... CA
Tech Address......... UNITED STATES
Tech Email........... domain.tech@YAHOO-INC.COM
Tech Phone........... +161.98813096
Tech Fax.............
Name Server.......... ns8.san.yahoo.com
Name Server.......... ns9.san.yahoo.com

Lijkt me dat die gast gewoon in engeland zit :(

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
Ik denk ook, dat die gast toch in England zit er voor gekozen heeft om op franse websites te adverteren. Lekker ver weg.

441253362760

belluhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Op woensdag 06 maart 2002 00:22 schreef MindfluX het volgende:
Ik denk ook, dat die gast toch in England zit er voor gekozen heeft om op franse websites te adverteren. Lekker ver weg.

441253362760

belluhhh
hmmm heb net dat nummer gebelt nam niemand op hoorde de hele tijd snel 3 keer achter elkaar overgaan .. VAAG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Op woensdag 06 maart 2002 00:25 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

hmmm heb net dat nummer gebelt nam niemand op hoorde de hele tijd snel 3 keer achter elkaar overgaan .. VAAG
Landnummers gebruikt en is het niet een beetje laat?!! (ja, in Engeland is het nou ook avond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
ik heb nu ook gebeld, en hij gaat over als:

tuut tuut pause tuut tuut pause tuuut tuut pause tuuut tuut pause... wordt niet opgenomen

ben die pourmathieu@yahoo.fr even een e-mail sturen, vind dit wel een lache onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Op woensdag 06 maart 2002 00:29 schreef gjrebels het volgende:

[..]

Landnummers gebruikt en is het niet een beetje laat?!! (ja, in Engeland is het nou ook avond)
Ja ik heb het landnummer gebruikt jah .. Tis wel laat ja maarjah ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Op woensdag 06 maart 2002 00:11 schreef MindfluX een heel verhaal:
MindfluX goes detective.
Is dat nou een grapje of kan je Thaiwan, Thailand en Taiwan niet uit elkaar houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Op woensdag 06 maart 2002 00:29 schreef MindfluX het volgende:

tuut tuut pause tuut tuut pause tuuut tuut pause tuuut tuut pause... wordt niet opgenomen

ben die pourmathieu@yahoo.fr even een e-mail sturen, vind dit wel een lache onderwerp
Hallo?!!, het is midden in de nacht hoor! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
ja, precies, daarom zal ie wel niet opnemen. maar iemand die maar gerelateerd is aan de maleeshop verdiend het wel om snachts uit bed gebeld te worden. ahjoh is toch lachen ff aan de lijn krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasaLasse
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 22:20

CasaLasse

c454 l4553

Op woensdag 06 maart 2002 00:29 schreef MindfluX het volgende:

Als je een Engels nummer belt gaat-ie inderdaad zo over. Dus dat klopt in ieder geval wèl :)

Probeer het morgen overdag nog maar een keer (in Engeland is het 1 uur vroeger dan in NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Op woensdag 06 maart 2002 00:32 schreef MindfluX het volgende:
ja, precies, daarom zal ie wel niet opnemen. maar iemand die maar gerelateerd is aan de maleeshop verdiend het wel om snachts uit bed gebeld te worden. ahjoh is toch lachen ff aan de lijn krijgen.
TSja die gast is toch zo fake als ik weet niet wat en ik neem toch niet aan dat als ie weet dattie mensen op gaat lichten dattie dan zijn echt adres gegevens op gaat geven . Als dat wel zo is zallie nu al wel in JAIL zitten denk ik zo .. :) vandaar dattie niet op neemt ROFL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
ok heb de mister greens in het engelse telefoonboek opgezocht, en de volgende K. Green -en, komen uit Blackpool (en blackpool is GROOT):

Green K, 256 Caunce St, Blackpool
Green K, 46 Wilford St, Blackpool
Green K.L, 60 Harrington Av, Blackpool

EN GEEN Kenneth Green uit Lancashire met straatnaam: 283 Squires Gate Lane !!!! enkel Caunce street, wilford street en harrington avenue.

Of het is geheim, ander adres, of het is een bewijs dat deze registratie fake is. Kies voor het laatste.

PS: Als je gaat kijken naar creation date: 2001-12-02. Wat dus 2 december 2001 is. Klopt het uitstekend met de berichten van 3 weken later op verschillende advertentie websites, en 2 maanden later een verwijdering van de bestanden van yahoo. Dat laatste heeft ie zelf gedaan, anders had yahoo wel een afsluiting bericht laten zien, dan bestond maleeshop niet meer.

Als androxine er ff bij komt, dan kunnen we zn ip gaan traceren uit de correspontie e-mails.
Pagina: 1