120MB flop, als bootdisk

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:15
die 120 MB flop is nooit van de grond gekomen.. maar nu ik vaak een andere windows erop moet zetten (telkens floppies wisselen , in totaal 4) maar ik vindt het dus echt bout werken ben nu net 2 uur bezig enkel met die floppies goed te laten werken..
de eerste keer: ging goed.. was aan het einde (flop 4) was ik dus vergeten op F6 te drukken bij flop 1 (kut kut)
2de en de rest: ging niet goed.. bij flop 1/2/3 geeft hij telkens een andere fout.. :'( schijt dingen ook.. begint me neus uit komen die dingen..

en toen dacht ik.. zo'n 120 MB flop kan je die dan ipv daarvoor gebruiken? want alles staat op 1 flop.. lijkt mij VEEEL handiger :) maar dan moet windows dat wel ondersteunen... weten jullie hier wat van? en wat zijn jullie ervaringen

als deze vrekeerd schop hem ergens anders heen plz :P :Y)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:10

Yucko

One clown to rule them all !

Gewoon bootable maken, + ghost + ghost image. Perfecto! Wel niet teveel zut installeren (en ik denk dat XP dan bv al afvalt qua grootte)

Basis install Win98SE bv + kleine aanvulling qua tools (dus geen office e.d.) moet geen probleem zijn

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04 15:55

voz

De echte kenner

Dat werkt zeker, gebruik het hier ook. Je moet wel even in het BIOS de LS/ZIP als boot device zetten.

Systeemspecs
PV Installatie