Bepaid.com: Hoe werkt dat? +evt ketting

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mister2x
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2024
Bepaid claimt dat ze minimaal $20 in het uur betalen en maximaal $120(!!!). Nu is mijn vraag wat moet je ervoor doen? Hebben mensen er ervaringen mee? Ik kan nl. de bar (is er wel sprake van een bar of is het wat anders?) nog niet downloaden.
Oh ja mijn link is http://www.bepaid.com/users.rhtml?REFID=11009779 (Jammer dat ze maar tot 2 lagen gaan!!!!!)

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Daarvoor moet je fullscreen advertenties bekijken. Dat doe je natuurlijk niet 12 uur per dag. Je ziet de advertenties dus zeker, vandaar dat ze vrij veel kunnen betalen.
De bar is idd (nog) niet te downloaden.

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

• mister2x
Maar dokken ze echt minimaal $20 tot maxiemaal $120??????????????? En moet je er constant bij zitten om te klikken en zo of kan je het gewoon een paar uur laten draaien zonder er iets voor te doen? En als het fullscreen advertenties zijn is er toch niet echt sprake van een bar?

Verwijderd

Dat weet dus nog niemand, omdat nog niemand de software heeft kunnen downloaden.
Ik ben bang dat het een promotiekreet is, net als op de Spedia site staat dat je $150 in 1 uur kunt verdienen.

• mister2x
Ze laten natuurlijk ook niet constant advertenties zien!

Verwijderd

Is hier al eerder ter sprake gekomen.
die $20/uur bedoelen ze mee: voor elk uur TOTAAL dat je (full screen)ads gekeken hebt.
Je krijgt te zien wanneer er een ad beschikbaar is en die kun je dan bekijken.
betaald iets van minimaal $0,16 per ad van 30 sec. en dat komt dan uit op $20,- per uur.

Dat staat ook echt allemaal op hun site hoor...

Maar ik wacht al een maand op hun software, nog altijd niets, zal dus wel weer niks zijn :(
Pagina: 1