Toon posts:

Reactie gewijzigd in shopsurvey

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden iets besteld bij hardwaresuper.nl
De afhandeling van die bestelling was om te huilen. Het duurde allemaal erg lang en er was niets op voorraad.

Toen ben ik die zaak eens gaan opzoeken in shopsurvey en zag tot mijn verbazing dat zo ongeveer elke bestelling die daar plaatsvond op de een of andere wijze wel fout ging.
Nog meer verbaasd was ik, toen ik de beoordelingen van tweakers zag, waarvan de bestelling was foutgegaan. Er werden 8'en en 9'ens gegeven op zaken die domweg gewoon foutgingen.
Hierop heb ik dus een opmerking gemaakt met een opsomming van wat er fout ging en de hoge beoordeling die toch gegeven werd bij de foute bestelling.
Ben ik nu gek, of is het normaal dat als er iets verkeerd wordt bezorgd of niet meer is, er bij afhandeling bestellingen toch een 9 wordt gegeven.

Deze beoordeling is gewijzigd in het voordeel van de leverancier. De reactie is volledig uit zijn verband gerukt.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/2480

Ik vertrouw dus bij deze ook niet meer op de shopsurvey.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 04 februari 2002 21:49 schreef us1111 het volgende:
Toen ben ik die zaak eens gaan opzoeken in shopsurvey en zag tot mijn verbazing dat zo ongeveer elke bestelling die daar plaatsvond op de een of andere wijze wel fout ging.
Sorry? Ik zie tien reacties, twee daarvan van jouzelf. Die van SiCnEsS is nog niet afgehandeld, -=marauder=- vindt het een "fijne winkel", bij Fried_Air ging het mis, Tiga is tevreden, Snoop had wel iets raars maar het kwam toch goed, AwAk@tAnkA kreeg geen printer (op=op, begrijpelijk) maar verder ging het goed, Eticam zegt "kan niet beter" en Tiga weer "prima in orde".
Nog meer verbaasd was ik, toen ik de beoordelingen van tweakers zag, waarvan de bestelling was foutgegaan. Er werden 8'en en 9'ens gegeven op zaken die domweg gewoon foutgingen.
Zoals gezegd, ik zie er maar één die fout ging. Dat iemand die tevreden is 8'en en 9'en geeft is niet gek.
Ben ik nu gek, of is het normaal dat als er iets verkeerd wordt bezorgd of niet meer is, er bij afhandeling bestellingen toch een 9 wordt gegeven.
Als ze netjes mailen voor ze het incompleet versturen, nog een keer als het weer wél leverbaar is en de volgende dag de postbode langkomt. Zou ik ook een 9 geven. Er waren problemen, true, maar het is netjes afgehandeld.
Deze beoordeling is gewijzigd in het voordeel van de leverancier. De reactie is volledig uit zijn verband gerukt.
Niet dus.
Ik vertrouw dus bij deze ook niet meer op de shopsurvey.
Ok. Bedenk dan maar eens bij jezelf waarom wij in hemelsnaam in het voordeel van een bepaalde winkel reacties zouden gaan aanpassen, alsof we niets beters te doen hebben :?.

Professioneel Hyves-weigeraar

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik zal deze Shopsurvey ook door spitten.
Wat ik al van te voren kwijt wil is het volgende.

Wij(= Tweakers.net crew) zullen nooit in voordeel of nadeel van een shop reacties veranderen.
Wat we tegen komen beoordelen we en zullen zonodig verwijderen of veranderen, aan de hand van de geldende voorwaarden die je ook in het kort zie in het reactie veld als je een reactie plaatst in de ShopSurvey.
Het inmiddels bekende voorbeeld van een reactie die veel kans maakt om verwijderd te worden is:
"toppie zaak, daar bestel ik vaker" met 4 keer een tien als score.
en ander voorbeeld is:
" heel verhaal over de levering die niet goed is en verder alleen over de inrichting van de zaak" en dan bij de beoordeling bij technische kennis een 10, en die is niet beargumenteerd zal de 10, van de scores worden af getrokken en niet meer mee tellen.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter

Niet dus.
Wel dus!! Hoe kan jij nu weten of een reactie van mij volledig uit de band is gerukt.

En ik snap inderdaad niet waarom jullie kritiek op deze winkel verwijderen.
Als ze netjes mailen voor ze het incompleet versturen, nog een keer als het weer wél leverbaar is en de volgende dag de postbode langkomt. Zou ik ook een 9 geven
Als je ooit op school hebt gezeten weet je de schaal van de cijfers. 10 is perfect 9 is buitengewoon goed enz. Als een bestelling niet goed gaat geef je toch niet de beoordeling buitengewoon goed?

k vind het gewoon raar dat de zaak bijna nooit iets in voorraad heeft en er elke keer wel eens iets mis gaat toch steeds 8'en en 9'ens krijgt...
Die van SiCnEsS is nog niet afgehandeld, -=marauder=- vindt het een "fijne winkel", bij Fried_Air ging het mis, Tiga is tevreden, Snoop had wel iets raars maar het kwam toch goed, AwAk@tAnkA kreeg geen printer (op=op, begrijpelijk) maar verder ging het goed, Eticam zegt "kan niet beter" en Tiga weer "prima in orde".
Zoals gezegd, ik zie er maar één die fout ging. Dat iemand die tevreden is 8'en en 9'en geeft is niet gek.
Foutgaan is misschien het verkeerde woord. Ik bedoel dat het nooit in 1 keer goed gaat. En dat betekend in de meeste gevallen dat het 1 of meer dagen langer gaat duren voordat je iets in huis hebt. Of helemaal niet krijgt. En toch een 9 geven..
Maar goed ik zal (zoals ik in de survey al zeg in mijn gewijzigde reactie) wel te kritisch zijn als ik van een winkel verwacht dat ze een beetje voorraad hebben. :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk het :?. Wat voor jou onacceptabel is vindt een ander misschien wel heel normaal.

Ik garandeer je dat wij die shop niet goed af willen schilderen om wat voor reden dan ook, en als je dat niet gelooft dan zou ik eerst navragen bij die users voor je hier komt roepen dat wij alles faken etc.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg ook niet dat het bij jullie ligt. Ik had in de shopsurvey een opmerking gemaakt over het feit dat veel mensen daar zo raar beoordeelden.

En die opmerking is verwijderd en toen ik hem had teruggeplaatst domweg gewijzigd en niet vermeld wat er was gewijzigd.
Wie weet wat er nog meer wordt gewijzigd zonder dat er verder iemand achter komt. Dat was mijn probleem.
Pagina: 1