Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HK wordt vuilnisbak (moves --> HK)

Pagina: 1
Acties:

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
om te zorgen dat er dus geen techposts gescoord worden, worden de onzinnige topics maar richting HK geschopt.

op zich goed, maar van de andere kant, moet dat nou echt, en kan dat topic niet beter richting dev/null ofzo :?

zo wordt de HK echt zo een trashcan imo...

misschien kan er nu wat aan gedaan worden, het lijkt me iig dat er zeker iets aan gedaan moet worden als er een nieuw forum komt

SU zijn toch ook geen techposts :?

waarom dan niet naar [forum=26] schoppen, dan zijn ze uit het zicht en wordt HK niet zo een rommeltje..?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

HK is toch een afvalbak? :P

Ik kom daar eigenlijk nooit, zal me verder een zorg zijn. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 21:42 schreef veldmuis het volgende:

waarom dan niet naar [forum=26] schoppen, dan zijn ze uit het zicht en wordt HK niet zo een rommeltje..?
Daar hoort het ook niet echt...

Maar als het mogelijk is, dan zou het inderdaad prettig zijn als er een thrashcan forum komt. Niet te zien op de index, maar wel via de zoek ofzo :)

Voor zover het mogelijk is dan.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hele topics kunnen niet meer getrashed worden (Topix :X)

vandaar dan maar naar de HK

kan me ook niet echt indenken dat iemand er last van heeft als ie beneden met een slotje staat ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• veldmuis
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 21:57 schreef LuNaTiC het volgende:

kan me ook niet echt indenken dat iemand er last van heeft als ie beneden met een slotje staat ;)
kan wel! (ACM, Daniel, kees :X) :P

hmja, t staat niet netjes en het hoort niet echt imo :P

Verwijderd

Wel als iemand de HK nog niet in kan, dan kan zo iemand ook niet zien waar het topic heen is, en waarom op slot.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:06
Niet meer, as in, eerst wel?

Functies toevoegen kunnen ze niet, maar eruit slopen wel :? :+ :D

Verwijderd

Het kan nog erger: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/401764

Ik klik op "sluiten" en denk doe maar de HK in hebben de mensen er nog wat aan. Heb hem dus gesloten de HK in gegooid >:)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 04 februari 2002 22:01 schreef ItSnows het volgende:

Ik klik op "sluiten" en denk doe maar de HK in hebben de mensen er nog wat aan. Heb hem dus gesloten de HK in gegooid >:)
prutser!!! >:)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 22:03 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Is me NIET verteld dat dat kon.

veldmuis: ja in zekere zin heb je gelijk. Ik heb af en toe ook zoiets van: wil ik niet gesloten in SP maar naar de HK verplaatsen is ook weer zoiets. Meestal doe ik dan toch verplaatsen omdat er dan misschien nog eens iets mee kan gebeuren (zoals het nivo verhogen :P ) en dicht is er niets meer mee te beginnen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Op maandag 04 februari 2002 21:58 schreef veldmuis het volgende:
kan wel! (ACM, Daniel, kees :X) :P
Daniel :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• JvS
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 04 februari 2002 22:03 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

is feature! je kan in een handeling een post maken, topic renamen, sluiten EN verplaatsen :D. (sluiten aanvinken, ander topicnaam maken en ander forum selecteren en berichie intikkuh :D).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 22:57 schreef JvS het volgende:

[..]

is feature! je kan in een handeling een post maken, topic renamen, sluiten EN verplaatsen :D. (sluiten aanvinken, ander topicnaam maken en ander forum selecteren en berichie intikkuh :D).
Ja maar mijn baas verteld mij NIKS :( Ik moet alles zelf uitzoeken en als ik dan iets verkeerd doe ben ik een prutser :(

GISTEREN kwam ie aan met: waarom ben je nooit op IRC. Ja DUH. Weet ik veel dat daar w***z uitgedeeld wordt.
En Tom 2.0: ik weet je te vinden.

Voor de users: geintje

Even serieus: veldmuis. Ik weet geen betere oplossing dan de HK. En als Tom 2.0 er blij mee is wie ben ik om dat te weigeren :P

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Mjah, maar je kunt inderdaad wel een nieuw forum aanmaken (trashforum), daar alleen crew-rechten geven, en vervolgens daar naartoe moven..

Dan ben je er ook vanaf.. ;)

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-11 21:09

Schonhose

Retro Icoon

* Schonhose zou eerst eens kijken waarom Topix geen draadjes meer gaan trashen i.p.v. zoeken naar surrogaat oplossingen....

Ik behou het recht om dus een domme opmerking te maken...

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Overigens loopt hier inmiddels een discussie over in het crewforum. We zijn er dus mee bezig.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:18
maak een nieuw fora aan waar niemand in kan en pleer daar alle zooi in? ( of heb ik ergens overheen gelezen net )

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 22:01 schreef ItSnows het volgende:

Het kan nog beter:

Je kunt in 1 stap de topictitel wijzigen, het topic moven en sluiten, en volgens mij nog een comment meegeven ook :7

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Inderdaad een Prullenbak forum lijkt mij ook wel een goed idee. Dus voor alle topics die nergens meer nut hebben ofzo.

Mocht de DB ooit naar een nieuwe forum oergeplaatst worden dan kun je dan alsnog die loze topics trashen. :)

• veldmuis
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 22:21 schreef Traag het volgende:

[..]

Daniel :?
sorry...ik bedoelde AntonT :{

ook ex-admin...om het makkelijk te houden :P

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op dinsdag 05 februari 2002 18:44 schreef veldmuis het volgende:

[..]

sorry...ik bedoelde AntonT :{

ook ex-admin...om het makkelijk te houden :P
Hmm.. Wie is ex-admin dan!?
AntonT is nog steeds admin, en daniel in principe ook nog steeds (hij heeft de rechten tenminste) ;)

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 14:12 schreef Athos het volgende:
/me zou eerst eens kijken waarom Topix geen draadjes meer gaan trashen i.p.v. zoeken naar surrogaat oplossingen....
Dat kan (helaas) niet, aangezien we geen updates meer krijgen (omdat we stoppen met topix). Zelf veranderen is geen optie want de sourcecode is gezend (oftewel encrypted) dus niet te bewerken.

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 05 februari 2002 18:57 schreef Twynn het volgende:

[..]

Hmm.. Wie is ex-admin dan!?
AntonT is nog steeds admin, en daniel in principe ook nog steeds (hij heeft de rechten tenminste) ;)
de rechten, maar toch niet het naampie :?

of wel :?

* veldmuis weet het niet precies meer :P
*gaat schamen :{ *

• BOOTZ
  • Laatst online: 13-11 09:38
maak een nieuw forum, de trash can. alles daar is read-only en alleen voor mensen die ook hk-access hebben ofzo

Maak je eigen poll

Pagina: 1