Toon posts:

Beltegoed verdwenen er is gebeld 081562333333333

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen!!

ben beltegoed kwijt, er is gebeld met bovenstaande nummer maar kan echt niet plaatsen wat het is er is 20 euro weg van mijn telfort beltegoed. heb zelf nooit gebeld.

Iemand een verklaring ????

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
hm genaaid :?
is dat weer zo'n nieuw soort gsm virus ofzo??

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
je zit wel MEGA in het goede gedeelte van dit forum te posten zeg.. :)

HAHAHAHAHA... Maar bel je provider eens zou ik zeggen.. vraag eens wat die te melden hebben?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

dit draadje is in de verkeerde topic geplaatst

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:00

markvt

Peppi Cola

08 is toch de nieuwe 06 nummer range ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Das mijn nummer :P

Kheb liever niet dat je dat aan iedereen geeft >:)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

een kennis van me had dit ook ooit eens dan moet je een password opgeven ergens maar ik heb geen idee waar!(zelf geen gsm), standaard heeft er iets een vast password dat gebruikt kan worden, je provider zal idd wel weten hoe of wat, en waaar dat password zit.

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
wat had je kennis te horen gekregen dan? bij telfort wisten ze het namelijk niet.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

er ging iets mis net ;)
een kennis van me had dit ook ooit eens dan moet je een password opgeven ergens maar ik heb geen idee waar!(zelf geen gsm), standaard heeft er iets een vast password dat gebruikt kan worden, je provider zal idd wel weten hoe of wat, en waaar dat password zit.
Ah ja.. :? Ergens heeft iets een password ? Heel erg duidelijk jah..

Wat je waarschijnlijk bedoeld is een blokkering voor bepaalde nummerreeksen die je bij je provider/NO kunt aanvragen waar alleen met een password gebruik kan worden gemaakt.

Denk alleen niet dat de topicstarter daar nu iets aan heeft ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Hmmm....vaag, heb hier nog nooit van gehoord...waarschijnlijk word je benept ja, zal er maar snel achteraan gaan als ik jou was, voordat ze je nog meer beneppen...
Het enige wat ik kan bedenken is om ff op kpn.nl te kijken en te checken welk land een landnummer heeft dat begint met 08 of 081 ofzo...misschien helpt dat, kan je die gasten bij Telfort iets verder helpen, want erg snugger zijn ze daaro niet altijd weet ik uit ervaring *D

Verwijderd

moved VB >> IT

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Staat't nummer niet gewoon ook als gebeld in je telefoon? dat je 'm zonder lock in je broekzak hebt gestopt en dan prongeluk die nummers heb in zitten toetsen.. Dat zou ook die vele 3's verklaren op een rijtje in 't nummer..

Lijkt me logischer dan dat iemand je 'gehackt' zou hebben...

• Carny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 23:48

Carny

DatDus!

08nnnnnnnnnnnnn is in ieder geval niet buitenland, aangezien buitenland met 00 begint.
Verder zijn er dacht ik idd bepaalde diensten die bereikbaar zijn via 08nnnnnnnnnnnnn die in tegenstelling tot 0800nnnnnnn nummers niet gratis zijn...
Misschien eens informeren bij kpn wat het voor soort nummer geweest kan zijn?..

DatDus.DE --- DatDus!

Verwijderd

Nummer bestaat niet.
Pagina: 1