Toon posts:

Unreal Tournament/R8500 VSYNC probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet mn VSYNC uit in het display menu, en toch zit ik op 50 fps in spellen, continue, dus zonder haperingen. Hoe is dit op te lossen

Verwijderd

Alle spellen? Drivers up-to-date?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:02

Jaymz

Keep on moving !

Op verzoek topicstarter titel aangepast, en ItSnows wilde um ;)

Verwijderd

Een algemene link over de Radeon:
http://www.hexus.net/print.php?review=236

Kan zo 123 niets vinden over een probleem specifiek over UT.
Ook last in andere games?

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen last in andere games, vandaar de topicnaam wijziging. Het is specifiek UT en de Radeon 8500 die elkaar niet liggen. Met mijn GF3Ti200 zat ik op HONDERDEN FPS, en nu maar op 41,0 FPS... Dus ander gooi ik UT er af en installeer ik het opnieuw...

Verwijderd

UT erafgooien; Bovenstaande link doornemen en evt instellen omzetten :) ;UT installeren.
En nog eens testen :)

En binnen een uur ben je weer terug :P

Moet je ook maar een goede kaart kopen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 11:36 schreef ItSnows het volgende:
Moet je ook maar een goede kaart kopen >:)
Nou ja! Da's nie grappig!

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 11:40 schreef sbronsge het volgende:

[..]

Nou ja! Da's nie grappig!
Was ook niet grappig bedoeld >:) Hoeveel heeft ie gekost?
Ik heb een GF2 Silero 64 mb ddr voor 129 gulden gekocht en dat ding werkt perfekt :) Geen problemen in UT.

Verwijderd

[topic=402130/1/150]

;)

Verwijderd

Topicstarter
In die link die je daarnet neerzette staat een user die klaagt over 140 FPS met Medal of Honor. Kijk als ik die 140 nou eens haalde. Ik zit op 41fps.

Verwijderd

wtf?!? 140 fps in medal of honor, ja met aLLes zwaar op het laagste zetten zeker..... wat heeft die gast voor 1 pc dan?!we hebben het toch over MOHAA?

Verwijderd

ik heb zelf ook een radeon8500LE maar unreal loopt perfect bij moi... ermm hoe kun je in UT eigenlijk je FPS zien, dan kijk ik ff wat ik haal....

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Op dinsdag 05 februari 2002 11:56 schreef edonyx het volgende:
wtf?!? 140 fps in medal of honor, ja met aLLes zwaar op het laagste zetten zeker..... wat heeft die gast voor 1 pc dan?!we hebben het toch over MOHAA?
Nij hij had het daar over RTCW niet over MOHAA :)

superB

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Op dinsdag 05 februari 2002 11:58 schreef edonyx het volgende:
ik heb zelf ook een radeon8500LE maar unreal loopt perfect bij moi... ermm hoe kun je in UT eigenlijk je FPS zien, dan kijk ik ff wat ik haal....
ermm in het hoofdmenu van UT rechtsboven ergens ff zo'n menutje openen en timedemo aanzetten!

superB

Pagina: 1