Toon posts:

[Superweb] - What the?!?!? In 1x!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in 1x verbinding! Hoe kan dit? Is dit toeval of zijn de verbeteringen aan het netwerk eindelijk doorgekomen?

[ neem het zeker voor het onzekere, en blijf online. voor hetzelfde geld kom ik er niet op als ik het nog een keer probeer :P ]

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik zit er nu al 2 dagen lang in 1x op. Dit komt naar alle waarschijnlijkheid door de storing, die ze hebben bij SW (Uplink omnummeren). Er zijn veel abo's die niet weten dat je via een proxy :) wel kan internetten.

• Ivke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-01-2003
Welke proxy kan ik het beste gebruiken?

"I'd change the world but God won't give me the source code"

Verwijderd

Hoe kan je via een proxy internetten?

Verwijderd

Lees die andere topic... :)

Verwijderd

Laat maar, ik weet het al.

• Mr.Axe
  • Laatst online: 05-06-2008

Mr.Axe

Ping tweakers.net.. met superweb (56k modem)
http://www.crosswinds.net/~mraxe/1.jpg <--- ga hier maar kijken

:) :) :) :) :) :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Mag niet van crosswinds...

Ze zeggen dat ik hun bandbreedte steel.. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Longbowh
  • Niet online
rechtsklikken en 'save target as' kiezen

• Hyp Hyper
ah.. op die manier...

Ping voor mij naar www.tweakers.net is op z'n laagst gemiddeld 30 ms. (bij 4 pakketjes).

Soms loopt het op naar 100 a 200 ms.

• Mr.Axe

Mr.Axe

Jah... dat weet ik ..... ik heb al geprobeerd een html file te maken ... maar ik ben de html-code verleerd.... maarjah hebben jullie het plaatjes bekenen..?

Op het tijdstip dat ik de ping uitvoerde was ik zelfs nog 2 dingen aan het downloaden :) :) :) :) :) :) (of maakt dat niets uit???)

• Mr.Axe

Mr.Axe

Hey Hyp Hyper,

1.Heb je ISDN?
2.Dat haal je toch zeker niet met SUPERWEB???

Greetz Mr.Axe

• Stropdas
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Nou, ik zie geen andere topic om die andere proxyserver te zoeken, en ik zit dus met supernep en kan niet zoeken in GoT, kan iemand die proxy ff posten hier?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
proxy.bart.nl:8080 of
proxy.sunrise.ch:8080

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

zie voor meer info over dingen voor superweb (bv hoe waarom en wanneer :) )mijn speciale homesite
http://www.toocool.f2s.com/superweb

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Stropdas
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Bedankt Waslijn, ik kan helaas nog niet internetten door dit truukje (misschien ligt het aan DNSnummers? gebruik die van WXS). MIjn pinkg is trouwens max. 30 momenteel

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Lekker vaag is dit zeg, ik heb sinds vandaag (1 juli) dus ook superweb. En ik heb dus een inbelnummer (begint niet met 0800) en zo gekregen, dus ik ff een verbinding gemaakt, en verbinding gemaakt. In een keer contact, maar geen enkele site werkt. Dus ik naar site van superweb, en ik zo'n lame help file opgezocht over hoe je een inbelverbinding moet maken (hopende dat er wat nieuws in stond). Stond daar een heel ander inbelnummer, dat wel met 0800 begint! Dus ik die geprobeerd, en probleemloos! Hij werkt echt supersnel, gewoon 7.5 Kb/sec (niet zo gek rond deze tijd). Is dat andere inbelnummer dat met 010 begint dan een nummer voor ISDN (wat ik heb) of zo? En waarom werkt dat andere nummer dan wel?

Jag

• Hyp Hyper
Nee.. 'k heb geen SuperWeb. Gelukkig maar, aan jullie reakties te zien! :)

• Robert

Robert

You have your answer..

jag;
als je 1 juli je superweb abbo hebt gekregen heb je als het goed is zo'n 50 uurs limietaccount..dan moet je een nummer met 1661 aan het begin gekregen hebben want voor nieuwe leden doen ze carrierselect..niet meer ONBEPERKT ! ennu dat je wel op dat 0800 nummer kan inbellen lijkt me vreemd maar als dat lukt dan zit je dus op het oude nr van superweb waar ik ook op zit, daar is nu een storing waardoor veel mensen die mijn site of nielsonline niet kennen niet op internet kunnen

en superweb kicks ass !http://www.toocool.f2s.com/superweb

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Hyp Hyper
Op die site staat alleen maar wat nooit kan en wat tijdelijk niet kan met superweb.. :)

• Robert

Robert

You have your answer..

wat zou er dan nog meer moeten staan ? :)

• Hyp Hyper
Nu je het zegt.. er blijft niet veel meer over.. :)

• Timmey
  • Niet online
Wegens een omnummering van onze IP uplink kan het zijn dat sommige Internet sites tijdelijk niet bereikbaar zijn.
Een dergelijke omnummering moet over het gehele internet verspreid worden en dit kan helaas enige tijd duren, hiervoor vragen wij uw begrip.
Yeah right ;)

/me loves proxy.sunrise.ch:8080 :)

• Jag

Jag

K*t, nu werkt het 0800 inbelnummer niet meer, en de nieuwe ook nog steeds niet! Uhh, hoe gebruik je zo'n proxy?

Jag

• Jag

Jag

Er is vast wel iemand die mij kan uitleggen hoe je zo'n proxy kan gebruiken, please?

Jag

Verwijderd

Superweb rulez!!!!

Alleen die 2 uurs regel is kut weet iemand hoe ik die kan omzeilen?

Ik download gewoon met 7 kb (isdn)

Superweb is nu gewoon ok.

Tocool32 klasse site gozer!!!

Verwijderd

tocool32 ik heb dus op je site gekeken voor dat van icq.

Ikheb het dus geinstalleerd maar nu krijg ik deze melding als ik wat wil verzenden:
Can't connect to SOCKS Server
Incoming events will be blocked
Check firewall settings in preferences

• Matrix
  • Laatst online: 22:41
[of topic] Jag: IE, menu extra, internet-opties,(Internet opties scherm komt te voorschijn :))tab "verbindingen" Kies de verbinding die je gebruikt. klik intstellingen. onder "proxyserver" proxy server gebruiken aanvinken en adres invullen.
[/of topic]

• Robert

Robert

You have your answer..

kruitje:

Probeer eens een paar SOCKS servers's uit, dat zijn de adressen in mijn tabel die eindigen op poort 1080

Daarvan werkt er minstens 1'tje goed

Pagina: 1