Toon posts:

Verbogen pinnetjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na net even een kijkje te hebben genomen in m'n kast, kwam ik tot de rare ontdekking dan 1 pin van m'n blauwe ide connector (dma100) een behoorlijk eindje verbogen is.

Het pinnetje zit precies op de hoek.

Beetje een lompe vraag, maar hoort dit? zo nee kan ik dit dan zonder problemen weer terugbuigen? (of is de zooi zo gevoelig dat het snel afbreekt?).

Ik durf niets te doen, omdat ik te bang ben dat het dalijk een heel duur geintje kan worden

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40

Scatman_II

R9500 Pro >:)

tjah... als je op het moment nergens last van hebt zou ik nix gaan veranderen...

wat ik had met pinnetjes, nl pinnetje van de monitor plat, was dat ik helemaal geen rood meer had in m'n beeld... Kijk, dáár heb je last van als je Quake3 speelt :D:D

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02-2022

highking

Langharig tuig

Tsja... is niet helemaal normaal :P

Kan echt geen kwaad om hem gewoon weer terug te buigen hoor :)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik denk niet die pin er voor de sier zit... :D Ik zou hem dus even terugbuigen.

Verwijderd

Topicstarter
LOL :D ok

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

als je hem dan te vaak moet buigen heb je straks een los pinnetje, is veel handiger (kan je hem alvast in de stekker zetten) :) :)

Verwijderd

zachtjes buigen :)
en niet met een brute tienontang anders is het straks geen pinnetje maar een soort blaadje...
:)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 16:28

Richard

Kuru Kuru Kururin

Gewoon helemaal niet buigen, maar er gewoon een kabel opprikken, dan staat ie gelijk automatisch weer recht, en is veel veiliger.

20*350ZO45°

Pagina: 1