Toon posts:

logitech webcam is kapot, geen bonnetje meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op de hcc bij norrod computers een logitech webcam pro 3000 gekocht.
maar die is dus niet goed.
ik dacht eerst dat het aan de driver lag. maar ik heb dus van andere mensen gehoord(die hetzelfde probleem hadden). dat het aan de webcam zelf ligt.
Ik wil de cam dus nu terug sturen, maar ik heb geen bonnetje meer(je weet wel hoe dat gaat met de hcc enzo).

Moet ik m nou terug sturen naar logitech of naar norrod?
En accepteren ze het wel zonder bonnetje?

Ik kan natuurlijk ook nog 1 erbij kopen, dan dat bonnetje gebruiken om die kapotte weer omwisselen voor een nieuwe en weer verkopen ofzo.
maar das een beetje omslachtig..

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Probeer eens om kontact met Logitech op te nemen en vragen wat zei ervan vinden.

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Mijn 3com webcam was ook iets tye snel kapot, tenminste het voetje dan.
Hebh gemaild met een medewerkster van 3com en zij verwees me naar de site en hoe ik op die manier het moest afhandelen.
Ik ben naar de site geweest en heb de instructies opgevolgd, dus briefje, klacht erbij, correspondentie met de medewerkster en hoppa naar zwitserland ermee, op hoop van zegen :)
Als het werkt laat ik het je weten. :) :)

arjan

...

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Heb zoiets gehad met mijn Logitech Cordless keyboard.

Van mij vorige werkgever kreeg ik een cordless desktop maar zonder receiver ik winkels afgebeldt nee kunnen wij niet leveren. Dan maar naar Logitech bellen en het volgende gezegt ik heb een halfjaar geleden dit spul gekocht maar heb water over de receiver laten vallen en me moeder heeft dat ding gelijk weg gegooid. Is het mogelijk dat ik bij jullie een nieuwe receiver koop? Man aan de andere kant van de lijn hmm eigenlijk doen we dat niet zegt die geef me je tel nummer dan bel ik morgen terug. Volgende dag telefoon zegt die eigenlijk doen we het niet maar we sturen er 1 GRATIS naar je toe :) en dat hebben ze gedaan. ECHTE service van logitech.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend