Toon posts:

@home-kabel-monopolie zuigt als een Nilfisk!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet FF mijn hart luchten. Ik heb @home en ik denk serieus dat ik mijn machtigingen ga intrekken.

Ik ben uren bezig met een FTP-transfer (2 KB/s) en na 2 uur valt de verbinding weer weg! Deze blijft ook een half uur weg!

FTP-transfer vern**kt uiteraard :'(

De pingtijden de afgelopen 2 weken (en altijd al) hangen rond de 1000 ms! Dit zorgt voor traag mail halen/zenden, traag surfen, time-outs van sites en posts hier op het forum en online games zijn ronduit onmogelijk.

Ik weet gewoon dat ik niet het enige slachtoffer ben. Slachtoffer van @home en @home's monopolie-positie op de kabel.

Ook voel ik mee met slachtoffers van Casema en andere kabelboeren. Dit is echt te gek voor woorden.

Ja leuk, mijn nick is HlpDsK, maar als ik e Helpdesk van @home bel moet ik janken. ZE weten niets en ze doen niets.

Ik roep alle gedupeerde kabelaars (@home ant otherwise) op op hun betalingen tijdelijk stop te zetten. Serieus!

Msg. aan de modemmers : ja, het lijkt triviaal om te zeuren als je kabel hebt, maar ik heb ook 4 jaar met een 33K6 gedaan en dat ging sneller als nu! En betrouwbaarder.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik voel met je mee, bij mij gaat het ook niet altijd even snel (Sonera) maar ik hoor iedereen op dit forum die @home heeft dat hij altijd minimaal 200kb heeft (waar ik geen r*k van geloof), je kent dat soort verhalen wel al dat brommergeklets :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Volgens mij licht het met @home der heel erg aan waar je zit. Ik hiero in Emmen heb wel geoie verbinding. 100 a 200 Kb/s. gem. 100 kb/s

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Nou.. ALTIJD 200 kb/s heb je me niet horen zeggen.. (zien zeggen).

Wel waar is: vaak rond de 200 kb/s. Alleen in spitsuren wil het wel 's dalen naar 60 kb/s tot 100 kb/s.

En van xoom, juston etc. is het vaak daar nog onder (soms maar 20 kb/s).

Ik moet wel zeggen dat ik de indruk heb dat het na de 'stroomuitvalonderbreking' iets minder lijkt te zijn geworden. Wellicht het netwerk nog niet op orde?

Ben al met al toch nog 100% tevreden met @home. Ik hoop uiteraard niet dat dit in de toekomst verandert.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook altijd een snelle verbinding, ik zit bij het voormalige castel. Het schijnt dat het voorm. Palet@home gedeelte veel meer problemen heeft.

Verwijderd

tja HlpDsK volgens mij ben je gewoon het slachtoffer van de wijk waar je in woont. Ik woon zelf ook in Tilburg ( bij Elisabeth ziekenh.) en ik heb echt een constante verbinding. Ok paar dagen terug lag die plat, maar dat was meer in heel zuid nederland. Hoge pingtijden en download snelheden van min. 60 kb/sec en max. 400 haal ik toch zeker constant met mijn @home verbinding in Tilburg.
Misschien helpt het als je bij de vrienden van @home gaat pleiten voor een modemswap, dat heeft bij mij ook wonderen gedaan. Het eerste modem wat ik had kwam namelijk helemaal niet op het netwerk, en met deze heb ik dus zeer plezierige verbindingen. Het leuke is als je die helpdesk belt en je kan bij een van die knuppels een belofte lospeuteren, dan kan je ze daarop terug gaan pakken hehe ;) moet je wel ff de naam van de persoon onthouden, altijd terugkoppelen. Heb het zelf ook zo gedaan.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik zit op het voormalig palet-gedeelte (Limburg) en het werkt perfect!

Ik heb zojuist 150 kb/s gehaald bij juston! (even een divx gedownd). Dat haalde ik eerst niet bij dat soort servers.

Mijn tevredenheid stijgt. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1