Toon posts:

56K Isnd driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een collega van mn pa de comp geformatteerd en win XP prof er op gezet, nu kent ie het isdn modem niet.

Hij heeft iets van allieddata, ik daar kijken maar ik kan er niet achter komen wat nou een 56K isdn modem van bijv tornado is

Wie kent deze modem/drivers????

bvd

Verwijderd

XP en ISDN werkt in vele gevallen niet. Er zijn maar enkele isdn modems die momenteel vlekkeloos lopen onder xp.

Direct na installatie moet je dan de juiste drivers installeren en dus niet eerst de standaard en vervolgens andere ophalen....in veel gevallen kun je dan praktisch opnieuw beginnen. Probeer anders te mailen met de fabrikant oid voor een juiste driver. Je bent vast niet de enige met dit probleem....heb je ook niet echt verder geholpen denk ik :?

Verwijderd

ISDN is 128 kbit (dubbel) of 64 kbit (enkel).
Windows upadte FF checken, anders FF FCC nummer checken en opzoeken wat het precies voor een kaartje is.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 21:00 schreef computeraap het volgende:
ISDN is 128 kbit (dubbel) of 64 kbit (enkel).
Windows upadte FF checken, anders FF FCC nummer checken en opzoeken wat het precies voor een kaartje is.
Kan niet checken of zijn daar progs voor?
Pc mag niet los ivm met verzegeling |:(

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 21:10 schreef DJErwinski het volgende:

[..]

Kan niet checken of zijn daar progs voor?
Pc mag niet los ivm met verzegeling |:(
Ladies and gentlemen, we have a doh :)

Voor zover ik weet valt het niet te chacken... maar in 50% van de gevallen ben ik fout :Y)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1