Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Vóór! Hoef ik tenminste niet meer naar die crap te kijken.
Ben erg voor, heb ik tenminste niet meer het idee dat ik mensen hier stoor.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
xou trouwens best apart van tweakers een paid2surf-forum op willen zetten, maar ik heb er de tijd niet voor. Ik kan gewoon niet de hele dag achter de comp. zitten.
Maar misschien is dat toch beter dan dat het bij GoT terechtkomt.
Edit:
Als er mensen zijn die willen helpen als dat nodig is wil ik morgen wel eens wat gaan proberen. Op zaterdag heb ik meestal wel tijd. Ik heb alleen geen idee hoeveel werk het is.
Maar misschien is dat toch beter dan dat het bij GoT terechtkomt.
Edit:
Als er mensen zijn die willen helpen als dat nodig is wil ik morgen wel eens wat gaan proberen. Op zaterdag heb ik meestal wel tijd. Ik heb alleen geen idee hoeveel werk het is.
cool!!
voor
greetz halfkakkende
voor
greetz halfkakkende
Voor: 11/13
Tegen: 0/13
Wie vraagt het even bij Lieve Adjes?
Tegen: 0/13
Wie vraagt het even bij Lieve Adjes?
Ok, ik ga even een voorstel doen bij Lieve Adjes...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
voor
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Ik ben nou een beetje aan het proberen bij Delphi.com misschien is het wat? Zie homepage.
Vind het een beetje brakke layout, met reclame ensow... UBB op tweakers is overzichterlijker, maar toch een goed initiatief.
Dat de layout niet mooi is en niet handig is ben ik helemaal met je eens! Maar dit was de makkelijkste manier om een forum op te zetten die ik zo snel kon vinden. Ach het went wel....
Pagina: 1