heb net bij google al gezocht en linuxlinks.com enzo maar de enigste 2 die ik heb gevonden zijn: xdenu (hdX) en FloppyX. beide zijn alleen niet te downloaden omdat de links broken zijn
weet iemand nog een link hiervoor of een ander linux distro met X-windows. het is voor een pentium 75 met 32mb edo ram en 1mb videokaart...
Kijk eens op www.lwn.net/Distributions/ , daar hebben ze ook een of meer van dat soort dingen staan. Ze zijn geloof ik op het moment die lijst aan het opschonen, maar denk dat de link nog wel werkt.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
via freshmeat vond ik de volgende: http://www.mungkie.btinternet.co.uk/projects/2diskXwin.htm
debian + minimale X = 30 mb ofzo
met papier mache kun je alles maken!!
Eerder 60 mb volgens mijn laatste testsOp maandag 04 februari 2002 22:17 schreef Servowire het volgende:
debian + minimale X = 30 mb ofzo
ja maar het probleem is dat ie geen cd-rom speler heeft en ik dus iets zoek wat je via floppy's kan installeren.... als het ook maar een GUI heeft...(en als het ff kan, ook nog internettenOp maandag 04 februari 2002 23:08 schreef zwik het volgende:
[..]
Eerder 60 mb volgens mijn laatste tests. Dit is geloof ik alleen een base system zonder ook maar iets geinstalleerd te hebben. Als ik mezelf niet vergis.
Is een ftp-installatie geen optie?Op dinsdag 05 februari 2002 13:27 schreef ido het volgende:
[..]
ja maar het probleem is dat ie geen cd-rom speler heeft en ik dus iets zoek wat je via floppy's kan installeren.... als het ook maar een GUI heeft...(en als het ff kan, ook nog internetten)
hoe? hij heeft geen netwerkkaart (nog niet, komt nog:)) . maar ik denk dat ik al iets gevonden heb: Tiny Linux - http://tiny.seul.org/en/ is maar 12 floppy's maar wel met een GUI... je kan er eventueel nog KDE of GNOME bij installeren... maargoed dat zie ik dan wel.. eerst maar eens kijken hoe het allemaal werkt en hoe je X aan de praat krijgt...
iemand trouwens ervaring met Tiny Linux???
Ik heb ondertussen een nieuwe link: http://www.angelfire.com/linux/floorzat/2diskXwin.htmVerwijderd schreef op 04 February 2002 @ 20:56:
via freshmeat vond ik de volgende: http://www.mungkie.btinternet.co.uk/projects/2diskXwin.htm
En dan nu mijn vraag: Embedded Linux, is dat ook handig op je pc? b.v. om een video/mp3 te maken voor in de huiskamer of elders met een oudere pc of een via mini itx doosje. Is embedded linux daar ook niet voor bedoeld
Heeft iemand ervaring met 2-Disk Xwindow embedded Linux ? Is het te doen voor noobs?
Verwijderd
Correctie:ido schreef op 04 February 2002 @ 20:31:
weet iemand nog een link hiervoor of een ander linux distro met X-windows.
Je bedoelt X Window (zonder s erachter)
Misschien krijg je dan ook meer resultaten bij Google
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 15:10 ]
epauli, je weet toch, dat je nu antwoord op een vraag, die meer dan een jaar geleden is gesteld?
Verwijderd
Wat je wilt is dus eigenlijk en media station.
das in linux heel goed te doen hoor. en je hebt er helemaal geen speciale distro's voor nodig.
ligt er enkel aan wat jij wilt wat het ding kan doen.
als je wilt dat het met andere manieren dan muis/scherm (touchscreen? ) te besturen is dan zal het iid moeilijker worden dan gewoon een standaart installatie die automaties naar met X inlogt en xmms opstart. (of iets anders)
dus het is eigenlijk zo moeilijk als je je hetzelf wilt maken.
(als ik je vraag teminste goed begrijp)
das in linux heel goed te doen hoor. en je hebt er helemaal geen speciale distro's voor nodig.
ligt er enkel aan wat jij wilt wat het ding kan doen.
als je wilt dat het met andere manieren dan muis/scherm (touchscreen? ) te besturen is dan zal het iid moeilijker worden dan gewoon een standaart installatie die automaties naar met X inlogt en xmms opstart. (of iets anders)
dus het is eigenlijk zo moeilijk als je je hetzelf wilt maken.
(als ik je vraag teminste goed begrijp)
[ Voor 180% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 15:36 ]
Verwijderd
Dat zie ik nu pas.Trunksmd schreef op 29 June 2003 @ 15:18:
epauli, je weet toch, dat je nu antwoord op een vraag, die meer dan een jaar geleden is gesteld?
Foutje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()