Beeld verschuifd bij andere resolutie?

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58
Waarom verschuift het beeld van mij monitor een flink stuk naar rechts (zo'n 5 centimeter) zodra de resolutie veranderd? Als ik bijvoorbeeld een spelletje opstart. Standaard draai ik in 1280X1024 en sommige spellen wil ik spelen in/kunnen niet hoger als bijvoorbeeld 1024X768.
Is hier iets aan te doen of is het een probleem met die monitor? Monitor is een Iiyama Vision Master Pro 510 (22")

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die instellingen (voor de positie van het scherm) verschillen volgens mij per resolutie.

Bij mij hoefde ik gewoon per mode ff alles goed te zetten en het was verder geen probleem meer...

Verwijderd

Heb ik ook. Is dit niet normaal?

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe werkt dat, per mode instellen?

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17
gewoon, bij elke resolutie even kloten met de instel knoppen totdat het beeld fatsoenlijk is, dat zou de monitor dan moeten onthouden, doet ie bij mij in elk geval wel
o ja, het verschilt ook nog eens per refresh rate
maar ja, die zet je toch op z'n hoogst neem ik aan

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Mentalist

[avdD]

Soms moet je nog een aparte knop indrukken om je settings te saven (had ik bij oude monitor), als je wil weten hoe je dat moet instellen, rtfm.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 20:30 schreef Aico het volgende:
Heb ik ook. Is dit niet normaal?
wel normaal! :)

een monitor kan gewoon niet zien hoe dat zit volgens mij :)
Pagina: 1