Toon posts:

laptop acer extensa 355 = DOOD GEVALLEN

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ACER EXTENSA 355 is gevallen en nu doe ik nog een ultieme poging om hem weer aan de praat te krijgen. de eerste keer zelf uitzoeken hoe hij open gaat brengt vaak zeker onnodige schade met zich mee en dat vind ik nu nog wel zonde. DUS WIE WEET HOE HIJ OPENMOET !!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

ehhh schroeven? :?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:06

Predator

Suffers from split brain

Van hoe hoog is ie gevallen :?
Is er schade van buiten ?
Wat gebeurt als je hem aanzet ? Doet ie helemaal niets meer ? Met wat geluk (als je dat geluk kan noemen) is alleen je HDD eraan :) Als het van niet erg hoog was en wat geluk is er niets aan.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

in een topic met een mightymouse moet ik natuurlijk ff posten :+

kijk eens op de site van Acer. daar staan gegarandeerd technical manuals of service manuals waar ook precies staat hoe 'ie open moet.

geen garantie meer?

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 19:13
Bovenaan het toetsenbord een klepje losmaken door het met een schroevedraaier omhoog te wippen, dan daaronder de schroefjes losdraaien, toetsenbord naar voren schuiven. Met schroevendraaier de connector losmaken op de print waar de kabel van toetsenbord aan vastzit, en dan kan je de heatsink eraf draaien etc. (heb paar jaar terug bij acer gewerkt met die dingen :))

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Op maandag 04 februari 2002 20:18 schreef mousehouse het volgende:

geen garantie meer?
Garantie op iets wat je hebt laten vallen? Dat zal wel niet lukken.....

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 20:21 schreef CRiSiS het volgende:

[..]

Garantie op iets wat je hebt laten vallen? Dat zal wel niet lukken.....
klopt, maar als je 'm open maakt ben je gegarandeerd je garantie kwijt. soms willen ze (Dell) nog wel eens naar je laptop kijken, en je een specificatie van de reparatiekosten geven. als je het dan te duur vind kost het je niks.

niet schieten is altijd mis...

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Verzekering dan ??

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
garantie op dingen die ik heb laten vallen vind ik "normaal" ik heb een keer 'n discman laten valen van meer dan 1m hoog laser kaput en garantie reparatie
toen ik aan het fietsen was met m'n vorige discman ben ik er bovenop gevallen en toen kreeg ik ook garantie

er was beide keren nix aan de buiten kant te zien

dus wie weet als er geen echte schade aan de buitenkant is krijg jij ook garantie

en anders rouw ik met je mee om het overlijden van ja laptop

Verwijderd

Bij aankoop van een laptop altijd een verzekering nemen voor maar 150 euro. Dit is zeker de moeite waard, mijn laptop is al een aantal keren terug geweest, waaronder 1 keer een hdd crash en een keer gevallen waardoor de kast helemaal ontzet was, alleen hij deed het nog wel.
Pagina: 1