Toon posts:

[CM] Mijn kastje in één v/d mod stadia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier wat pics die ik een tijd geleden heb gemaakt van m'n mod. Inmiddels ben ik alweer verder gegaan met zagen en boren. Nieuwe pics komen nog.

De voorkant
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012848362

De zijkant
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012848464

M'n blowhole
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012848193

In deze kast zitten 3 x 120 mm 220V fans uit een oude Peavey 1000 Watt versterker >:) Ik heb hier zelf een schakelfrontje voor gebouwd (zie onder de floppy drive). De letters heb ik met een figuurzaag uitgezaagd (ik heb geen dremel). Daarnaast zitten er een aantal analoge metertjes onder m'n writer: één voor de temperatuur, eentje voor de luchtvochtigheid en een klokje.

De kleuren van de verf zijn Honda Civic Gold :+ en Hamerite grijs.

De zooi is nu watergekoeld in dezelfde kast maar dat vereiste wat montage aan de zijkant. B-)
Binnenkort maar weer eens een camera lenen

Verwijderd

nog even een leuk kleurtje

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

wow koel doed!
is je kast nou goudkleurig met silver? das wel een beetje kitschie..... ff een vraagie? hoe heb je die gaten en letters gemaakt?

Bears and Bulls

Verwijderd

Ziet er mooi uit.
Vooral de letters en dan met name hoe de achergrond verlichting er doorheen schijnt bij het woord beast.

Niet zonde van je peavey versterker?

Verwijderd

Topicstarter
Letters zijn gemaakt met een figuurzaag( was echt een f*#cking hell of a job). De kleuren staan in de topic. De gaten voor de blow holes zijn gemaakt met een decoupeerzaag. Vooral die in het Lexan glas was erg moeilijk. deze heb ik heel rustig moeten zagen i.v.m. barsten en smelten.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:16

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Errug mooi!!!

WTF zit er om je blowhole aan de voorkant? ik heb ook een blowhole gemaakt laatst, maar weet niet hoe ik 'm moet afwerken... Dit ziet er errug mooi uit!

Verwijderd

Topicstarter
@Pwem:
De Peavey was stuk. vijf eindtrappen opgeblazne door een glaasje water :(

@Freakstar:

Het is een afdekplaat van de bouwmarkt. Ehhm...volgens mij Praxis en anders Gamma.

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

...jammer, denk ni dat die er zijn in 80mm uitvoering...

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Ziet er gaaf uit :) maar die fans, maken die niet een ontieglijke k*t herrie ??

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Topicstarter
Het is alsof er een stozuiger aanstond in m'n kamer. Het was wel lekker cool in m'n kast: casetemp was gelijk aan m'n kamertemp. 8-) Maar ja, ik wilde 's nachts verder gaan met downloaden dus ik ben daarom ook overgestapt op waterkoeling, deze plaatjes zijn ongeveer een jaar oud (ik had ze nog nooit gepost).

@Freakstar
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij waren die kapjes er in meerdere maten. Ik heb net nog even zitten te denken en ik weet bijna zeker dat het kapje van de Praxis vandaan kwam.

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
mooooooi :)

Check mijn knowledge base!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Op maandag 04 februari 2002 20:36 schreef Da_Seppo het volgende:
@Freakstar
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij waren die kapjes er in meerdere maten. Ik heb net nog even zitten te denken en ik weet bijna zeker dat het kapje van de Praxis vandaan kwam.
Okay dan... ik hoop op 80mm, ik zal morgen direct kijken !

Verwijderd

Vind die anologe klokkies erug mooi :)

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
persoonlijk vind ik digitaal spul mooiermaar ja smaken verschillen zeggu ze altijd ;)

mooi kassie >:)

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

VET :9~
leuk dat chroom!

en ik hebbe ook zo'n kast. Is een target as-430
zie hier
en ik heb ook zo'n hp brander! leuk zeg

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Topicstarter
Voodoo_Man,

lachen ik wist niet dat de kast een merk had. Ik heb hem namelijk nieuw voor ene prikkie gekocht (100 piek inclusief voeding). In iedergeval heb je nu inspiratie om jouw eigen kast ana te pakken.

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op maandag 04 februari 2002 21:14 schreef Da_Seppo het volgende:
Voodoo_Man,

lachen ik wist niet dat de kast een merk had. Ik heb hem namelijk nieuw voor ene prikkie gekocht (100 piek inclusief voeding). In iedergeval heb je nu inspiratie om jouw eigen kast ana te pakken.
ben er toen ook eens achter gekomen, hoe weet ik niet meer :?

ja ik ben al bezig geweest. Heb in de 2 lege cdrom bays een roostertje gemaakt (stuk ijzer van een compaq voeding) en daar 2x80mm fan geplaatst, wel schuin neergezet ander past het niet. Zo dus van boven af gezien:
|__|  <-- voeding
|   |
|   |
|\/|  <-- fans blazen richting voeding dmv karton omlaag gericht

Resultaat: proc. is 6°C omlaag, kast met 9°C

en ik wil nog meer modde :D

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Topicstarter
Grappig. ik vind de kast opzich qua kwaliteit best wel super. Ik heb veel nieuwere kasten in m'n handen gehad voor hetzelfde bedrag maar die waren zo dun en fragiel. alleen de ruimte is inderdaad wel een prob. Maar je kan hem best efficient gebruiken. Ik heb hem nu omgebouwd met H2O cooling, waarbij m'n radiator aan de rechterbuitenkant van de kast is gemonteerd (afmeting is 40x25 cm 8-))

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Mooie mod dude! Ik vind de blowhole aan de voorkant vooral erg mooi.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga van de week nog even een camera regelen, dan kunnen jullie m'n nieuwe mods aaanschouwen
Pagina: 1