Het is alweer een veroudert topic, maar wil er toch op reageren. Ben namelijk een persoon die letterlijk een paar honderd keer per jaar Windows opnieuw installeerd, als er iets fout gaat. Heb dus die registerfout ook uitvoerig bekeken. Ik heb dus voor de zekerheid Windows 98 se geinstalleerd, en verder nog al de drivers van de hardware. Vervolgens heb ik ook nog een virusscanner geinstalleerd. Verder heb ik niks op mijn computer geinstalleerd, en zo een paar dagen laten draaien. Ook hier kreeg ik een registerfout. Dan kan je de virusscanner nog de schuld geven, maar ik heb ook verschillende virusscanners gebruikt, dus daar ligt het ook niet aan. Overigens ken ik ook mensen die helemaal geen virusscanner heeft. Dus kan ik bijna 100% van uit gaan dat het daar niet aan ligt. Ook heb ik verschillende computers gebruikt, waar voorheen alles altijd goed werkte. Het ligt dus niet aan de hardware, en niet aan de programma's. Het enige conclusie dat ik uit kan halen is de datum. Slechts de datum is anders, al het andere is gewoon hetzelfde gebleven. Computers zijn volledig geformateerd, dus praktisch virusvrij. Ik kan nog eens proberen om de datum een aantal jaren terug te zetten. En dan Windows op installeren en kijken wat het resultaat is. Ik heb ook een tijdje Win95 gebruikt, deze kent het probleem niet. Win2000 en WinXP zijn ook probleem loos. Bij Win98 en Win98se is de probleem aanwezig. Verder lees ik op een andere topic dat WinME hetzelfde probleem heeft.