Ik heb een computer geconfigureerd als freesco router. Deze staat vlak bij mijn desktop pc. Omdat ik geen zin heb om telkens onder het bureau te gaan om kabels te verwisselen als ik de router onverhoopt moet rebooten heb ik bij de electronicazaak om de hoek een "data transfer switch" gekocht. Zo deel ik dus 1 monitor met 2 pc's en er zit een draaiknop op om de pc waarvan ik beeld wil te selecteren.
Het beeld op mijn desktop pc ziet er echter nogal verrot uit om het lichtjes uit te drukken. Ik heb wat vertikale "kreuklijnen" in beld en het beeld is niet scherp.
Is dat kastje kapot? Is dit normaal bij zulk soort kastjes? Ik heb trouwens een doorsnee Geforce 2 MX 400 kaartje en een 17" beeldbuismonitor. In die router zit een ouderwets ISA videokaartje.
Het beeld op mijn desktop pc ziet er echter nogal verrot uit om het lichtjes uit te drukken. Ik heb wat vertikale "kreuklijnen" in beld en het beeld is niet scherp.
Is dat kastje kapot? Is dit normaal bij zulk soort kastjes? Ik heb trouwens een doorsnee Geforce 2 MX 400 kaartje en een 17" beeldbuismonitor. In die router zit een ouderwets ISA videokaartje.