Verwijderd
Ik heb het gelezen op Webwereld.nl
Dat klinkt goed of niet ?, 1,66 V voor een 10 Ghz CPUDoor het energieverbruik terug te dringen, denkt Intel dat het mogelijk is om de warmteontwikkeling binnen de perken te houden. Een aangepast circuitdesign moet het energieverbruik omlaag brengen. Testopstellingen van Intel laten zien dat het mogelijk is om processors op 10 GHz te laten draaien bij 1,66 volt, zo meldt CNet.
'n CPU met als core alleen 'n ALU
Geen FPU geen MMX geen SSE(2)etc
intel heeft laten zien dat 'n zeer beknopt ontwerp tot hoge clockken kan komen niet vergelijkbaar met hun Northwood
'n Technologie demo is het.
'n Northwood op 5Ghz daar heb je wat aan. met navenante memory bandbreedte van 10GB/S ofzo.
Geen FPU geen MMX geen SSE(2)etc
intel heeft laten zien dat 'n zeer beknopt ontwerp tot hoge clockken kan komen niet vergelijkbaar met hun Northwood
'n Technologie demo is het.
'n Northwood op 5Ghz daar heb je wat aan. met navenante memory bandbreedte van 10GB/S ofzo.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Hij zal dan ook wel niet zo warm worden.Op maandag 04 februari 2002 19:46 schreef Garfield het volgende:
Ik heb het gelezen op Webwereld.nl
[..]
Dat klinkt goed of niet ?, 1,66 V voor een 10 Ghz CPU
Het is 'n 0,13 & de mini core loopt op 5Ghz de ALU op 10Ghz
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Tsja maar wat heb je eraan want de rest van je systeem is niet zo snel dus dan zou de rest van je systeem de bottleneck wezen 
Tsja beetje zonde van je knaken als je het mij vraagt
Tsja beetje zonde van je knaken als je het mij vraagt
Verwijderd
Sorry hoor maar M3DZone vind ik echt niet geloofwaardig. Lees dit maar eens, en kijk dan naar het plaatje. Volgens mij hebben ze nu zelf de titel van het artikel aangepast omdat het niet echt geloofwaardig was
Verwijderd
That plaatje is gemaakt met photoshop man , die letters op de core kunnen nooit zo scherp zijn , dat bestaat niet.
Volgens mij kan het best een prototype zijn, maar wat ik me afvraag is: waarom moet alles op zo'n plaatje?
Gaan ze dan toch weer terug naar het slot-proncipe?
Of een vergelijkbaar systeem?
Gaan ze dan toch weer terug naar het slot-proncipe?
Of een vergelijkbaar systeem?
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Misschien bewerkt, maar gemaakt met Photoshop hoeft helemaal niet. Een beetje spelen met sharpening en/of contrast/gammacurve doet wonderen.Op woensdag 06 februari 2002 09:41 schreef ThugLifeGangstah het volgende:
That plaatje is gemaakt met photoshop man , die letters op de core kunnen nooit zo scherp zijn , dat bestaat niet.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
allemaal heel leuk, maar in een artikel dat ik las staat er duidelijk bij dat dit geen normale proc is maar een gestripte die lang niet zo veel kan als een normale proc.
wel leuk dat het al zo snel kan natuurlijk, nu maar hopen dat de met alle functies er in ook nog zo snel kunnen zijn zonder vloeibare stikstof of iets dergelijks
wel leuk dat het al zo snel kan natuurlijk, nu maar hopen dat de met alle functies er in ook nog zo snel kunnen zijn zonder vloeibare stikstof of iets dergelijks
m3dzone heeft gewoon bezoekers nodig... 
Als dit geen hoax is weet ik het ook niet meer...
Als dit geen hoax is weet ik het ook niet meer...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Pagina: 1