Fashionably sensitive, but too COOL to care
Het zal vast niet op het doosje staan hoor.
Een andere optie is ze zelf bakken met CD-text erop
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Als een CD, CD-Text heeft staat dit op het doosjeOp maandag 04 februari 2002 19:32 schreef MaikelG het volgende:
ehm koop er een paar en probeer het uit![]()
Het zal vast niet op het doosje staan hoor.

24x sf175s + gw5000-dt op oost
Anoniem: 12352
Ik gok erop dat je brander cd text niet ondersteuntOp maandag 04 februari 2002 20:49 schreef VivaAtloni het volgende:
nu komt mijn vraag hierbij: Waarom kan ik met mijn phlips 804k geen cd text branden?
Op maandag 04 februari 2002 20:52 schreef Hydrogen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat je brander cd text niet ondersteunt
Maar je kan dat natuurlijk nazoeken op de website van je brander of gewoon bij de eigenschappen van je brander in je brandprogramma kijken. Daar staat welke functies (DAO, Burnproof, CD-Text etc) je brander ondersteund.
Anoniem: 35175
gebruik je wel nero om te branden?? het programma wat je gebruikt moet het namelijk wel kunnen.Op maandag 04 februari 2002 20:49 schreef VivaAtloni het volgende:
nu komt mijn vraag hierbij: Waarom kan ik met mijn phlips 804k geen cd text branden?
Dus het werkt niet zo uitgebreid als bij MiniDisk merk ik al.Op maandag 04 februari 2002 21:14 schreef wussy het volgende:
als je cd's van sony music koopt zit daar hoegenaamt altijd cd-text op. stel je er alleen niet te veel van voor. je krijgt alleen de albumtitel en artiest in je schermpje. de titels van alle nummers dus niet. als je cdtext weergeeft zie je meestal niet meer welk nummer van de cd op dat moment wordt afgespeelt en dus ook niet de tijd van dat nummer. ik heb zelf ook cdtext op mijn dvdspeler, maar ik gebruik het nooit. je moet trouwens bij elke cd een paar keer op "time/text" drukken. voordat de cdtext wordt weergegeven. het is dus nog eens omslachtig ook. cdtext wordt dus niet automatisch weergegeven.
Ik wil het gewoon eens een keer uitproberen om te zien hoe het werkt, ook al steld het niet zoveel voor.
Maar kan iemand mij nu eens concrete titels van CD's noemen die CD-Text ondersteunen ????
Anoniem: 38584
Je DVD speler vertoont dus nogal wat mankamenten,Op maandag 04 februari 2002 21:14 schreef wussy het volgende:
[..]
de titels van alle nummers dus niet. als je cdtext weergeeft zie je meestal niet meer welk nummer van de cd op dat moment wordt afgespeelt en dus ook niet de tijd van dat nummer. ik heb zelf ook cdtext op mijn dvdspeler, maar ik gebruik het nooit. je moet trouwens bij elke cd een paar keer op "time/text" drukken. voordat de cdtext wordt weergegeven. het is dus nog eens omslachtig ook. cdtext wordt dus niet automatisch weergegeven.
[..]
want die van mij toont heel netjes automatisch eerst de artiest en dan het titel van het album, bij het afspelen van de nummer geeft ie gewoon de titel van de nummers aan.
Ik hoef nergens op te drukken.
Je bent gewoon afhankelijk van de maker van de cd speler hoe het wordt aangegeven, of de tijd nog wel wordt aangegeven enz.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Welke (orginele) CD heb je dan met CD-Text ?????Op maandag 04 februari 2002 21:49 schreef DarkSide het volgende:
IDD. ik zie ook alle namen van de individuele nummers in mijn auto. Ik vindt het wel handig. En brandt ook altijd mijn nummers met cd text.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oke, ThanksOp maandag 04 februari 2002 22:10 schreef DarkSide het volgende:
Will smith (laatste 2)
Iemand nog meer titels ??
George Michael - Ladies & Gentlemen (Best of, 2cd's)
En veel cd's die ik zelf brand voorzie ik zelf van cd text.
Mijn Plextor 8432 kan het schrijven en mijn Marantz CD5000 kan het lezen...
Leuk om hidden messages op een cd te zetten...
https://www.strava.com/athletes/10490675
klopt, ik test een keer een miniset bij megapool met mn eigen offspring cdtje en kreeg een paranoideaanval toen het apparaat wist welke tracks er op de cd stondenOp dinsdag 05 februari 2002 02:08 schreef JoeCool het volgende:
Americana van The Offspring schijnt er ook een te zijn met CD-Text.
Jah, ik heb Big Willie Style...Op maandag 04 februari 2002 22:10 schreef DarkSide het volgende:
Will smith (laatste 2)
das de enige (originele) cd ik heb met cd text
Leeg - Sinds 20180907
AMD 1.4Ghz, MSI K7 Turbo RAID Limited Edition, 768Mb PC133, GeForce 2 GTS Pro 64Mb, Maxtor 60Gb 7200, IBM 60Gb 7200, WD 80Gb 7200, Plextor 24/10/40
Heeft ook CD-Text.
Misschien loont het de moeite om je brander van een nieuwere versie firmware te voorzien, misschien ondersteunt hij dan wel het branden van CD-Text.
Trouwens, ik heb erg veel plezier van CD-Text, ik vind het 1 van de handigste opties op mijn Sony CD-Speler.
Anoniem: 38584
Onmogelijk, CD-Text is een functie, net zoiets als branden van CD-RW... Dus of je brander ondersteund het wel, of je brander ondersteund het niet... (Of de functie moet wel ingebakken zijn, maar uitgeschakeld zijn (waarschijnlijk niet dus))...Op dinsdag 05 februari 2002 12:28 schreef Polle het volgende:
[..]
Misschien loont het de moeite om je brander van een nieuwere versie firmware te voorzien, misschien ondersteunt hij dan wel het branden van CD-Text.
[..]
Starwars Episode I soundtrack
Chicane - Behind the sun
met CD-text
ook alle CD's van anastacia hebben het (2 dus
Bestaat er ook een portable cd speler met cd-text en dan het liefst op de a.b. ?
[/misschien een beetje offtopic]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik zie trouwens wel gewoon track-titels in m'n display.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
kijk maar eens naar wat duurdere modellen van Sony, die hebben het wel.
CDDBOp vrijdag 08 februari 2002 17:05 schreef Boss het volgende:
Ik maak nog wel eens een backup van een geleende CDmet Nero. Dan kan je via CDDA de track namen erbij laten zoeken en die als CDText erbij laten fikken. Werkt erg goed.
Ik zie trouwens wel gewoon track-titels in m'n display.
www.cddb.com
kan je zelf browsen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Bij mij wordt cd-text wel automatisch weergegeven bij iedere cd. Nadat hij de artiest en titel heeft laten zien gaat hij over op het weergeven van de tijd. Desgewenst kan je cd-text ook laten draaien, zodat de artiest en de titel blijven voorbijkomen. Of je kan cd-text uitzetten, dus alleen de tijd weergeven. Tijd dat je een échte cd-speler koopt jongen.Op maandag 04 februari 2002 21:14 schreef wussy het volgende:
als je cd's van sony music koopt zit daar hoegenaamt altijd cd-text op. stel je er alleen niet te veel van voor. je krijgt alleen de albumtitel en artiest in je schermpje. de titels van alle nummers dus niet. als je cdtext weergeeft zie je meestal niet meer welk nummer van de cd op dat moment wordt afgespeelt en dus ook niet de tijd van dat nummer. ik heb zelf ook cdtext op mijn dvdspeler, maar ik gebruik het nooit. je moet trouwens bij elke cd een paar keer op "time/text" drukken. voordat de cdtext wordt weergegeven. het is dus nog eens omslachtig ook. cdtext wordt dus niet automatisch weergegeven.
[..]
Easy Cd Creator kan ook cd-text branden en zo zullen er nog wel meer zijn. Niet alleen Nero dus.gebruik je wel nero om te branden?? het programma wat je gebruikt moet het namelijk wel kunnen.
Anoniem: 26576
Oke, even een opsomming (tot nu toe:)
The Offspring - Americana
Jamiroquai - A Funk Odyssey
Will Smith - Big Willie Style
Celine Dion - Fallin' into you
Spooks - S.I.O.S.O.S. Vol#1
Starwars Episode I soundtrack
Chicane - Behind the sun
Anastasia - Freak off Nature
Train - Drops Of Jupiter
Jennifer Lopez - J Lo
Jaja, de Sony D-E825 - Sony D-E925 - Sony D-EJ01.Op vrijdag 08 februari 2002 16:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[misschien een beetje offtopic]
Bestaat er ook een portable cd speler met cd-text en dan het liefst op de a.b. ?
[/misschien een beetje offtopic]
http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12601&loc=eu
Ik ga hem zelf ook kopen. dusssssssss
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Jep en de 24x10x40 doet 't ookOp vrijdag 08 februari 2002 19:04 schreef nigelator het volgende:
Mijn LiteOn 16x10x40 doet het wel, de 16x10x32 bijv (OEM) weer niet.
Anoniem: 32623
Mijn vorige brander (Plextor 422) KON het niet, maar na de FW upgrade deed-ie het wel !
Anoniem: 38430
bijna niet te krijgen
de cd van will smith een wat oudere al die heeft het wel
met win on cd kun je gewoon je eigen text cd branden met iedere brander
Anoniem: 26576
Het kan met bijna elk brandprogramma, maar dus niet met iedere brander.Op maandag 18 maart 2002 21:04 schreef Scudo het volgende:
cd's met cd text zijn zeer dun gezaait
bijna niet te krijgen
de cd van will smith een wat oudere al die heeft het wel
met win on cd kun je gewoon je eigen text cd branden met iedere brander
Anoniem: 14957
nope geen textOp dinsdag 05 februari 2002 01:03 schreef GoldieLox het volgende:
Tussen al mijn gewone cd's zit er maar 1 die CD-text heeft:
En veel cd's die ik zelf brand voorzie ik zelf van cd text.
Mijn Plextor 8432 kan het schrijven en mijn Marantz CD5000 kan het lezen...
Leuk om hidden messages op een cd te zetten...
Mijn LiteOn doet het nietOp vrijdag 08 februari 2002 19:04 schreef nigelator het volgende:
Mijn LiteOn 16x10x40 doet het wel, de 16x10x32 bijv (OEM) weer niet.
Ik heb toch echt 'Write CD Text on CD' aangevinkt in Nero.
Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!