"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
misschien dat een andere tweaker met een beetje dikke verbinding en een router dit kan regelen? Lijkt me IMO niet zo moeilijk... tis dat ik nog geen server online heb anders had ik 't wel gedaan...
OS ?
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Mijn server is W2K AS en die andere waar ik het zou kunnen op draaien is ook W2K alleen heeft die maar een beperkte inetverbinding
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
hebben ze bij je ISP geen mailrelay?
bij mij (Planet) hebben ze ook poort 25 geblokked voor direct connections
maar als het via mailrelay.planet.nl dan lukt het wel om alles naar m'n eigen server te krijgen
maar als het via mailrelay.planet.nl dan lukt het wel om alles naar m'n eigen server te krijgen
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Nee dus officieel mogen wij dat niet doen. Ik wissel van ip adres iedere 36u dus zo'n mail gateway zie ik er niet komen.Op maandag 04 februari 2002 20:14 schreef Robinski het volgende:
hebben ze bij je ISP geen mailrelay?
Ik zie nu twee oplossingen. De eerste is of er ergens een gratis service bestaat die alle mail voor je domein in een pop account dropt. Zoals nu is bij mydomain enzo. Ik ga mijn dns beheren via mydyndns en dus gaat mijn domein naar mijn ip pointen en moet ik een andere ip hebben als mailserver dus zo'n service alles@mijn_domein.tld naar pietje@provider.be
Een andere mogelijkheid is dat ik een mailgateway of zoiets opzet op een ander traag lijntje. Daar achter draait een windows 2000 Server. Dus een programmatje dat de mail voor de verschillende domeinen scheidt en deels in pop zet en andere doorstuurt naar de eigen mailserver.
Ik zoek en heb een voorkeur voor de eerste oplossing. Al jullie tips zijn welkom want nu werkt het echt totaal niet.
Ja een ordinaire kick.
Ik heb echt hulp nodig
Ik heb echt hulp nodig
Pagina: 1