Toon posts:

Moederbord+Videokaart...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb een beetje een plannings probleem...
Ik wilde a.s. donderdag mn nieuwe pc gaan halen maar nu hoor ik da de Asus A7V333-E DDR uit komt en dat niet alleen ook de Geforce4 :(:(:(. Maarja even voor de duidelijkheid ik MOET mn pc dus bij Computerland kopen zie
[url="http://http://www.computer-land.nl"]hier[/url].

Nou zit ik dus eigenlijk met 2 problemen:

Ik kan dus kiezen tussen de
Asus A7V266-E VIA chipset Socket A
MSI K7T266 Pro2-RU VIA chip Socket A

Nou is het heel leuk dat er op die MSI USB2.0 en Raid Xtra zit maar ik heb het idee dat ik daar toch nix aan heb. Dus daarvoor zou ik het niet doen ze zijn evenduur en het gaat mij dus echt om de prestaties. Heb een aantal keer gelezen dat Asus zeer onstabiel is en MSI juist zeer stabiel. Ook was het zo dat MSI niet echt snel was en Asus weer wel. Maar hoor af en toe ook goede dingen over Asus :?
Welk moederbord moet ik kiezen?????

En het volgende probleem zit zo:
Ik denk dat als ik de Asus neem dat ik er dan gelijk een Asus G3 Ti200 bijneem. Maar heb hier dus ook weer de keus tussen die en de Ati R8500.. driverproblemen enzo... maar had gehoord dat dat allemaal opgelost is en dat ie evensnel loopt als de Ti500.

Dus wat raden jullie me aan???? Of is het sowieso verstandiger om even op die G4 en A7V333 te w8en????

Dank je wel voor het lezen van deze lap text en alvast bedankt voor jullie antwoorden.............? :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand een advies????????? :? ;( zou het erg op prijs stellen :)

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

ik zou sowieso ff wachten, omdat de release-data zo dichtbij zijn (weet ut niet exact). als je nou een maand of 4 zou moeten wachten zou ik zeggen: "OK". maar nu zou ik dus zeggen: "FF wachtuh.....!" zelfs de MX-jes zien er erg geil uit vind ik (440 en 460).

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:02
dat een asus zeer instabiel is klopt niet, mijn asus moederbord is echt super.
Of de Asus of de MSI, dat moet je zelf weten. Het zijn allebij geen overclock sterren (dan hebbie een Epox 8KHA+ nodig).

En een Asus geforce 3 ti200 (deluxe) is voldoende als je spellen speelt op 1024x768x32. WIl je 1600x1200x32 dan is een ti500 of een radeon 8500 handiger. en die driver problemen van de 8500 zijn ook zo goed als voorbij (was eerder wel een probleempje)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:24
Op maandag 04 februari 2002 20:24 schreef PASware het volgende:
dat een asus zeer instabiel is klopt niet, mijn asus moederbord is echt super.
Of de Asus of de MSI, dat moet je zelf weten. Het zijn allebij geen overclock sterren (dan hebbie een Epox 8KHA+ nodig).

En een Asus geforce 3 ti200 (deluxe) is voldoende als je spellen speelt op 1024x768x32. WIl je 1600x1200x32 dan is een ti500 of een radeon 8500 handiger. en die driver problemen van de 8500 zijn ook zo goed als voorbij (was eerder wel een probleempje)
sorry, maar uit tests is gebleken dat je beter de TI 200 kan nemen! de prijs van de ti 500 is hoger dan de kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, maar uit tests is gebleken dat je beter de TI 200 kan nemen! de prijs van de ti 500 is hoger dan de kwaliteit.
En de R8500 dan? die is ongeveer evenduur als de Ti200 deluxe... Wat is eigenlijk het verschil tussen de Deluxe en de pure versie dan?
ik zou sowieso ff wachten, omdat de release-data zo dichtbij zijn (weet ut niet exact). als je nou een maand of 4 zou moeten wachten zou ik zeggen: "OK". maar nu zou ik dus zeggen: "FF wachtuh.....!" zelfs de MX-jes zien er erg geil uit vind ik (440 en 460).
Ja heb het nu dus nagevraagd en ze zeggen dat het nog wel een aantal maanden duurt voordat Computerland de kaart daadwerkelijk heeft. Dus ik weet niet of ik nou moet w8en ofniet... en weet iemand meer over de UITKOM datum can de A7v333 in NL???

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:02
het verschil tussen de pure en deluxe is dat deluxe een tv out en een tv in heeft.

Jah de ti500 is voor zijn geld eigenlijk te duur, maar als je op 1600x1200x32 wil draaien is een ti200 over een maandjes misschien te weinig en dan profiteer (duur woord, whaha) je van je ti500. Ik zou zelf voor de ti200 gaan

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
Ja de Ti500 is sowieso uit het assortiment gehaald bij computerland maar ik hoor hier niet veel enthousiasme over de R8500??? :?

Nouja ik heb denk ik besloten om voor de Asus moederbord gaan, maarja weet iemand toevallig wanneer de 333 uitkomt? ik bestel wel een beetje op t verkeerde moment :(
Pagina: 1