Toon posts:

HP scanjet 4200c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn scanner uitgeleend aan mijn broer, krijg ik hem terug, doet die het niet meer. Dat wil zeggen, ik weet niet of het aan de software ligt of aan de scanner. Ik draai nu namelijk WinXP en eerst win 2000. Hij geeft aan: The scanning software could not be found, or your scanner is not connected. Please make sure your scannersoftware and scanner are properly installed. En vanuit Adobe photodeluxe zegt 'ie:
TWAIN 32

Kan de twainbron niet openen. Zorg dat er in de TWAIN directory(in de windows directory) een geldige bron is voor de scanner

Wat is er aan de hand, kan mijn scanner bij het grofvuil of moet ik ergens wat downloaden, volgens mij heb ik alle drivers al wel.....

Verwijderd

Topicstarter
In windows 2000(dualboot) geeft die aan dat het een ongedefinieerde programmafout is (2117) nu weet ik daar een patch voor is, maar die melding blijft die geven en hij gaat er echt niet van scannen! :(

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Gewoon proggramma / drivers uninstallen opnieuw installen :? Denk ik :P.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Het is waarschijnlijk inderdaad een softwareprobleem, maar als ik er vanuit ga dat ie het niet meer doet na het uitlenen, zou het misschien ook nog kunnen komen dat ie op "locked" staat zodat je lamp op "vervoer" staat.

20*350ZO45°

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02-2025
bij de 3200C hetzelfde probleem..download de nieuwe xp drivers van www.hp.com

Verwijderd

ik had dit probleem ook als hij het op een andere pc nu ook niet meer doet is hij stuk
hij deed het bij namelijk op geeneen pc meer en kreeg steeds die fout
had alles geprobeert met drivers en patches etc en verschillende windows waaronder xp, 98 en Me

heb toen maar hp gebelt en heb toen een andere scanner gehad :9

Verwijderd

Topicstarter
[b]

heb toen maar hp gebelt en heb toen een andere scanner gehad :9
Wat heb je verteld dan? Volgens mij is die van mij nu al wel ouder dan een jaar....En trouwens... Refurbished, maar niet geschoten altijd mis... Wat zijn die magic words?
Pagina: 1